* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי נשים לקיץ

כפכפי נשים הן אולי הנעלים הכי נמכרות בישראל בחודשי הקיץ וזאת משום שהן מתאימות לכל מראה ובגד ומספקות נוחות מושלמת לכף הרגל בחודשים החמים. אין ספק שכפכפים נוחים הם מוצר חובה לכל אישה, גם לעבודה וגם ליום יום. יתרונותיהם הם קודם כל בנוחות שלהם – הסוליה שלהם גמישה, הכפכף מספק יציבות בהליכה והרגל יכולה לנשום.

כיום ישנם סוגים רבים של כפכפים – ישנם כפכפים ליום יום, עם שלל סגנונות ודוגמאות, עם עיטורי פרחים, מעור או זמש ועם סוליה אורתופדית. ישנם כפכפים דמויי סנדל שמתאימים גם לעבודה כדי לספק תמיכה ונוחות לרגל לאורך שעות היום וישנם כפכפים עם מעט עקב שיכולים להתאים גם לשעות הערב.

נעלי נשים לקיץ לעבודה ולערב

נשים רוצות להיראות אופנתיות ומעודכנות אך לא לוותר על הנוחות והשאלה הנשאלת היא האם הדבר אפשרי. התשובה לכך היא חד משמעית כן, יצרני הנעלים הבינו זה מכבר כי יש צורך לייצר נעלים ייחודיות – יפות ומלאות בסטייל ולא פחות חשוב נוחות. נעלי נשים היום לקיץ הן נעלים מאווררות, שטוחות או בעלות עקב תומך ועבה ומרופדות ברמה שמאפשר מעטפת נוחה ונעימה לכף הרגל, גם אם מדובר על שעות רבות. נעלים לעבודה צריכות להיות מצד אחד רשמיות ומצד שני נוחות. יש לשים לב לאיכותן, לריפוד וכמובן לאוורור שלהן ולבחור נעל שאין לה עקב גבוה מידי. נעלי ערב יכולות להיות גבוהות יותר אך חשוב גם כן לשמור על תמיכה לרגל ולוודא כי הרגל נאחזת היטב על ידי הנעל.

חשוב לשים לב לפני הרכישה

יש לקרוא היטב את מפרט הנעל:

  • מאיזה חומר היא עשויה,
  • ממה הרצועות שלה עשויות
  • וכיצד היא נסגרת על הנעל ותומכת בה.

חשוב מאוד לבחור נעל מתאימה, לא צרה או עבה ומותאמת למבנה כף הרגל. דבר נוסף אליו יש לשים לב הוא המידה – יש לבחור נעל מתאימה מבחינת מידה כדי לספק לכף הרגל תמיכה מקסימלית.

קרא עוד אודות

נעלי נשים לקיץ באיכות הטובה ביותר

אנו מתמחים בייבוא נעלים לכל עונות השנה ובייצור של נעלים כחול לבן באיכות מעולה. אחת המטרות ששמנו לנגד עיננו היא להישאר מעודכנים ולהציע לקהל הלקוחות שלנו תמיד את הטוב ביותר ובמחיר המשתלם ביותר. באתר האינטרנט שלנו ניתן למצוא מבחר גדול במיוחד של דגמים לכל עונות השנה, בכל הצבעים ובכל הסגנונות העכשוויים. כדאי להיכנס ולהתרשם כבר עכשיו מהמבחר והמחירים ולבצע רכישה בקליק עוד היום!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי