* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגפי עור הטרנד שנשאר לתמיד

מגפיים הופכות את הלוק שלך למנצח בין אם את מתלבשת ליום עבודה במשרד, בילוי רומנטי בערב או למועדון עם חברות. החורף הזה, שולט מראה המגפיים מעל הברך במראה נשי וסקסי במיוחד בצבעי חום ושחור וגם בצבעים מפתיעים כאדום וצהוב. אין ספק, מגפיים מעור מוסיפים את הטאצ' הנכון לכל הופעה.

מגפי עור הופכים את הלוק שלך למושלם

כשמדובר על מגפיים, נשים רבות מחפשות כאלו שיתאימו למגוון רחב של לוקים ומלתחות ולכן, מגפיים מעור הן הפתרון המושלם והן יתאימו הן למלתחה הכוללת מכנסיים מחויטות או ג'ינס והן ללוש של חצאית מיני או שמלה בשעות הערב.

מגפיים מושלמים לחורף חם

החורף הסוער שהפתיע את כולנו בגדול, מביא נשים רבות לבחור במגפי עור בגזרות גבוהות ומחממות. בבחירת מגפיים, חשוב להקפיד על מגפיים המשלבים נוחות, אלגנטיות ואיכות. מומלץ לבחור את הזוג הנכון במקום מוכר הידוע באיכות המוצרים שלו ומבטיח הנאה מושלמת מהמגפיים שלך לאורך זמן.

מגפי עור = אהבה ממבט ראשון

נשים רבות מעדיפות לנעול מגפיים ההופכות את המראה שלהן למעודן ונשי. טרנד בולט בחורף הנוכחי הוא מראה המגפונים ומגפי הבוקרים אותם ניתן לשלב עם ג'ינס וחולצה וגם עם שמלות, מעיל טראנץ' או מעיל עור. לאלו המעדיפות ללבוש שמלת מיני או שרוולים נפוחים הפופולריים במיוחד החורף, מומלץ לבחור במגפיים עם עקב סיכה המעדן את הלוק.

קולקציה מגוונת מתמיד

קולקציית מגפיים מעור לחורף 2020 מפתיעה ומחדשת עם שפע סגנונות המוסיפים לכל מלתחה אופי וסטייל. פשוט, אי אפשר שלא להתאהב בהן בין אם מדובר על מגפונים מעור, מגפיים מזמש, מגפיים עם הדפס נחש או מנומר, מגפיים בצבע צהוב, אדום או ירוק המוסיפות ייחודיות לכל הופעה וימשכו את כל העיניים אלייך. הדגמים המקוריים בעיצובים חדשניים, יהפכו את הלוק שלך למפתיע וכובש.

למגוון מגפונים לנשים

נעולות על נוחות

אין כמו התחושה של להתהלך במגפי עור חדשים ולגלות שהם נוחים ומפנקים במיוחד ולא רק יפים מבחוץ. בין אם מדובר על מגפונים קצרים עם עקב סטילטו או מגפי ברך קלאסיים, חשוב לבחור אותם במקום בעל מוניטין טוב כשאת יודעת מניסיון שמדובר במוצרים איכותיים, העשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר ושלנעול את המוצרים הנרכשים בו הם חוויה של נוחות.

עולם של מגפיים

מאחורי "בקתת העור" עומד סיפור אהבה לנעליים אשר התחיל בשנת 1973 במרוקו כשראש המשפחה שלום לסרי ז"ל התמחה בייצור נעליים בעבודת יד. כשעלה לארץ, פתח חנות נעליים בקרית ים אשר קנתה לה שם בכל רחבי הארץ.

המשפחה והעסק גדלו זה לצד זה ובשנת 1993 נוסד המותג שכולו נעלי נשים איכותיות ומקוריות בייצור עצמי ובייבוא תוך מתן דגש על הטרנדים המתחלפים מידי עונה ומעקב מתמיד על הדגמים הכי חמים בעולם בתערוכות האופנה המדוברות ביותר. את מוצרי המותג ניתן לרכוש במגוון חנויות או במשלוח עד הבית בהזמנה פשוטה ונוחה המאפשרת החזרה במקרה הצורך.

מחפשת נעל שאין לאף אחת? זה הזמן להיכנס לקטלוג שלנו ולהתפעל ממגוון עצום של עיצובי מגפי עור, נעלי ערב ונעלי נשים. במילים אחרות, את מוזמנת להתחדש!

רוצים שנציג שלנו יחזור אליכם? צרו קשר עוד היום.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי