* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

כפכפי נוחות לנשים

נעלי נשים נוחות

בחרת ללכת עם שמלה לעבודה, עכשיו את רק צריכה לצרף לה נעל מתאימה. היום שלך עומד להיות ארוך כרגיל ועד שתוכלי להשתחרר מהנעליים, לשתות כוס קפה ולהרים רגליים בנינוחות ייקח עוד המון זמן. במה כדאי לבחור? נעלי עקב שיתאימו מעולה לשמלה שלבשת? מגפונים או נעלי בסגנון פלטפורמה או נעליים שטוחות בצבע לבן שלא מתאימות ללוק שלך אבל נוחות מאוד? פעם, על מנת ליהנות מנעל נוחות, היה צורך לוותר על המראה. נעלי נוחות נתפסו כמגושמות ומכוערות. היום, קיים מגוון אין-סופי של נעלי נשים נוחות המשלבות נוחות עם יופי ועיצוב מושלם.

כשנוחות פוגשת עיצוב מושלם

בשנים האחרונות, חבר טרנד הנוחות לאופנת הנעליים והמגמה השלטת היא כי אין צורך לסבול כדי להיראות טוב. במקום לבחור ללכת עם נעליים שיתחילו באמצע היום ללחוץ על הרגל והגב שלך יתחיל לכאוב, אפשר לבחור נעליים נוחות ויפהפיות המיוצרות במיוחד כדי לפנק את הרגל שלך.

נעלי נשים נוחות עושות לך את היום

מחקרים הראו כי יותר מ-40% מהנשים, קונות נעליים לא נוחות וזאת, על חשבון היופי. לא פלא עם כן, כי 80% מהנשים סובלות מכאבי רגליים וגב וגם מעיוותים בכף הרגל וזאת, בשל בחירת נעליים לא מתאימות. מהיום, אין צורך לסבול על מנת ליהנות מנעל יפה. חנויות הנעליים מציעות מגוון עצום של נעליים יפהפיות ונוחות במיוחד.

נעלי נשים מעוצבות למקסימום נוחות

נעלי הנוחות של הדור החדש מציעות שילוב מנצח של יופי ונוחות. הן אופנתיות ומתכתבות עם הטרנדים החמים ביותר באופנת הנעליים בעולם. נעלי הנוחות יפות ומלאות נוכחות מבחוץ והן בנויות על מנת לאחוז את הרגל בצורה טובה מבפנים וזאת, הודות לסוליה רכה ונוחה המאפשרת גמישות.

להיות עם, להרגיש בלי…

נעלי נשים נוחות, מעוצבות עבור כל עונה בשנה. נעליים לסתיו ולחורף, סנדלים וכפכפים לאביב ולקיץ וכולן, נוחות במיוחד. נעלי נוחות מספקות תמיכה לכרית הקדמית של כף הרגל וכן לאזור העקב. הטכנולוגיה החדשנית הקיימת כיום, מאפשרת לייצר נעליים קלות מחומרים נוחים ונעימים שאינם דורשים תקופת הסתגלות.

נוחות תמיד מנצחת

בין אם מדובר על נעליים, כפכפים, סנדלים, מגפיים או מגפונים, נעלי פלטפורמה או סנדלים עם עקב, המשותף לכולן היא היותן נוחות כך שמרגע הנעילה הן מרגישות כחלק בלתי נפרד מכף הרגל שלך. זה הזמן לבחור את נעל הנוחות שלך שתלווה אותך לאורך כל היום: שעות של ישיבות במשרד, בילוי של אחר צהריים עם הילדים ולבסוף, אירוע חגיגי בערב. נעלי הנוחות מתאימות בצורה מושלמת לימים העמוסים שלך והופכות אותם לנוחים במיוחד.

עולם שלם של נעלי נשים נוחות

זה החל במרוקו כשראש המשפחה, שלום לסרי ז"ל, ייצר נעליים איכותיות. כשעלה ארצה הקים חנות נעליים בקרית ים והשמועה על הנעליים האיכותיות והיפהפיות המיוצרות בקפידה בעבודה יד, עשתה לה רגליים והחנות הקטנה הפכה מקום עליה לרגל לאוהבות הנעליים.

העסק הקטן הפך עם השנים לאימפריה של ממש כשבניו של שלום ז"ל, "נדבקו" גם הם באהבה לייצור נעליים כשבמקביל החלו גם לייבא נעליים והשיקו את מותג הנשים "בקתת העור". ההיכרות העמוקה עם עולם הנעליים וההבנה של פרופיל הלקוחות הישראליות, העדפותיהן וסגנונן, הפך את המותג לאחד האהובים בארץ.

כיום, ניתן לרכוש את נעלי נשים נוחות ויפות בחנויות הרשת וכן ברכישה באתר כשהנעליים מגיעות עד הבית. זה הזמן למצוא את הדגם האהוב עלייך ולהתחדש ביופי של נעל.

למגוון מגפיים לנשים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי