* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

חשיבות נעל נוחה

חשיבות נעל נוחה

האם חשיבות נעל נוחה היא גדולה? מהן ההשלכות של נעל לא נוחה ומותאמת? כיצד מתאימים נעל לרגל בצורה הטוב ביותר?

היום יום שלנו עמוס, בין אם בעבודה, במשפחה, בסידורים ובילדים ואחד הדברים שיכולים להקל על היום יום הוא נוחות בהליכה. חשיבות נעל נוחה היא גבוהה, היא שומרת על הגב, על כפות הרגלים ועל היציבה שלנו. הליכה נוחה ובטוחה היא חלק בלתי נפרד מהבריאות ולכן חשוב כל כך להתייחס אליה ברצינות.

חשיבות נעל נוחה כשיש כאבי גב

אחוז לא קטן מהאוכלוסייה סובל מכאבי גב, בדרך כלל מכאבי גב תחתון. אנשים סובלים מכאבי גב מסיבות רבות, אלה יכולים להיות כאבים מישיבה ממושכת מול המחשב, מנשיאת משאות כבדים או פשוט בגלל גנטיקה ומבנה גוף. כאשר יש כאבי גב ממושכים יש לתת תשומת לב מרבית לנעלים שכן הם יכולים להוות הבדל בין כאבי תופת לכאבים נסבלים. הסיבות לכך נובעות מהעובדה שכף הרגל שלנו נושאת את משקל גופנו, כשהיא מקבלת תמיכה טובה כאבי הגב פוחתים.

יש להתאים את הנעל לקשת הרשת באמצעות כריות הריפוד בנעל, ניתן לבדוק זאת על ידי מישוש הנעל בחלקה הפנימי. ניתן אף למצוא נעל עם עקב שהיא נוחה ותומכת מספיק כדי למנוע את כאבי הגב אך בדרך כלל רצוי שהעקב יהיה עד כמה שניתן שטוח.

היכנסו להתעדכן עוד על נעלי נשים

כאבים ברגליים

כאשר יש עומס על כף הרגל הוא גורם לכאבים. הדבר יכול לקרות כי הנעלים אינן מותאמות במידה או בצורה, זו יכולה להיות נעל שלוחצת או כרית שאינה מותאמת לקשת כף הרגל. בכל המקרים הללו בסופו של דבר יפתחו כאבים הודרך למנוע אותם היא לרכוש מראש נעל שתהיה מתאימה לכף הרגל. כאשר הנעל מותאמת בצורה טובה לרגל – כף הרגל לא תכאב.

לחצו כאן לעוד דגמים של מגפים לנשים

חשיבות נעל נוחה גם בערב

למרות הסטיגמה הרעה שיצאה לנעלי הערב, גם הן יכולות בהחלט להיות נוחות. ישנן נעלי ערב, אפילו עם עקב, שמוגדרות כנעלי נוחות ויכולות לשמש נשים שסובלות מכאבי גב וכפות רגלים. כמובן ששוב חשובה ההתאמה המדויקת לכף הרגל. כיום הנעלים מגיעות בכל המידות, הסגנונות והמחירים כך שכל אישה יכולה למצוא לעצמה את הנעל המתאימה גם לערב. גם כאן הכלל הבסיסי הוא בחירת נעל איכותית ומותאמת לקשת הרגל ולצורתה. כמו כן, אם מדובר על נעל עקב חשוב לשים לב שהנעל מספקת תמיכה לכף הרגל כדי למנוע פציעות ונפילות.

רוצה לדעת עוד פרטים צור קשר כאן.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי