* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעליים מעור לנשים

מהם היתרונות של נעלי עור? מה ההבדל בין נעליים מעור המיועדות לגברים לבין נעלי עור לנשים?

נשים וגברים בוחרים נעליים לפי שיקולים שונים. בין היתר, לוקחים בחשבון את מטרת הנעליים ואת תדירות השימוש בהן. כמו כן, מגדירים תקציב ומחליטים על סגנון מועדף.

אחד הגורמים שמשפיעים על שביעות הרצון מהנעליים הוא סוג חומר הגלם שבו השתמשו כדי לייצר אותן. ברוב המקרים, נעלי עור למשל יחזיקו מעמד יותר זמן. כמו כן, נעלי עור יכולות להתאים למגוון סיטואציות חברתיות.

יש לנו נעל בשבילך

החדשות הטובות הן שבקטלוג של בקתת העור יש כבר נעליים מעור לנשים במיוחד עבורך. איך אנחנו יודעים? בזכות הקפדה על ייצור ישראלי, איכות גבוהה ומחיר ללא תחרות.

מאפיינים של נעליים מעור לנשים

כדאי להכיר את ההבדלים בין נעלי עור לנשים לעומת נעלי עור המיועדות לגברים. אף על פי שבשני המקרים מדובר על נעליים שמיוצרות מעור, יש בכל זאת הבדל בין המאפיינים שלהן.

מידות

המידות של נעלי נשים מעור קטנות יותר מהמידות של נעליים כאלה לגברים. אמנם אפשר להשיג פחות או יותר כל נעל מעור בכל מידה סבירה, אבל מה שקובע הוא הממוצע. אצל נשים, המידה הממוצעת של כף הרגל עצמה קטנה יותר מאשר אצל גברים.

סגנון עיצוב

יש גם הבדלים בין סגנונות העיצוב של הנעליים. בשני המקרים נעלי עור מיועדים יותר לערב ולא לבוקר, אבל אצל נשים משלבים עקב ואצל גברים בדרך כלל לא. חוץ מזה, נעלי עור לגברים הן לרוב נמוכות – בעוד אצל נשים מדובר על נעלי עקב או מגפיים.

נעליים מעור לנשים בייצור ישראלי

הדרך הנכונה לבחור נעלי עור מכל סוג היא ללכת אל המומחים. כאן נכנס לתמונה אתר בקתת העור, שמרכז עבורך את הדגמים המובילים תחת קורת גג אחת.

הקטלוג שלנו מתעדכן לפי צו האופנה והמשוב של הלקוחות המרוצים. כמו כן, אצלנו יש נעליים בייצור ישראלי ובאיכות ללא פשרות. אנו מקפידים גם על תנאי משלוח נוחים והמחירים יפתיעו אפילו אותך. אז אם ברצונך לבחור נעלי נשים ברמה גבוהה, כל שנותר לך הוא להזמין אונליין כעת או ליצור עמנו קשר בהקדם – ונשמח לעמוד לרשותך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי