* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגפי נשים מעור

מהם היתרונות של מגפיים מאת חברה ידועה? איך בוחרים מגפי עור לנשים בלי לצאת מהבית?

מגפי נשים מתאימים למגוון סיטואציות חברתיות. מגף אחד כזה מתאים כדי לשדרג למשל את הלוק של העבודה, אבל הוא אידיאלי גם לבילויים.

כמו כן, מגפיים יכולים להתאים לחורף ולעונות המעבר ויש אפילו דגמים שמתכתבים עם שמלות קיץ קלילות. עם זאת, חשוב לבחור את המגף הנכון ובעיקר לתת עדיפות לדגמי עור אקסקלוסיביים.

מגיע לך ליהנות מהמגף החדש שלך!

בקתת העור מרכזת עבורך את כל המגפיים הכי שוות בישראל. לנו יש קטלוג של מגפי נשים מעור בייצור ישראלי, על מנת שייצא לך ללכת על הטוב ביותר.

בחירת מגפיים לפי סוג העור

הדרך הנכונה לבחור מגפיים מכל סוג היא לבדוק באיזה חומרי גלם השתמשו כדי לייצר ולתפור אותם. אם בוחרים מגפיים מעור, צריך למשל לברר האם זה עור אמיתי או סינתטי. לכל אפשרות יש את היתרונות שלה, אבל זה בכל מקרה משהו שכדאי לדעת עליו מראש.

בחירת מגפי נשים מעור לפי טעם אישי

דרך אחרת לבחור מגפיים מעור לנשים היא להיעזר בטעם האישי בתור מסנן. השוואה בין מגפיים לפי הטעם האישי תבטיח התאמה לסגנון הלבוש והמלתחה. בין היתר, ההבדל הוא בין סגנון עיצוב מודרני, מינימליסטי, עם או בלי רוכסן ועוד.

מלבד זאת, ההבדלים בין סוגים שונים של מגפיים באים לידי ביטוי במפרט, אשר אמור להיות זמין גם אם רוכשים מגף באינטרנט. באמצעות המפרט, אפשר לדעת מה גובה העקב ומה אורך המגף. כמו כן, המפרט יתאר איזה חלק במגף עשוי עור – כף הרגל, רק החלק העליון או המגף כולו.

מגפי נשים מעור בייצור ישראלי – שמגיע עד אליך

הקטלוג של בקתת העור משדרג עבורך את החוויה של קניית מגפיים. כל המידע מופיע אצלנו באתר בצורה נוחה, עם מדיניות משלוחים מתחשבת ובמחיר משתלם.

היתרון שלנו הוא דגמים בייצור ישראלי. בזכותנו, המגף שיחכה לך מחוץ לדלת גם יתמוך בתעשייה המקומית. אז כדי לבחור מגפי נשים מעור ולחסוך זמן והוצאות, כל שנותר לך לעשות הוא להזמין כעת אונליין באתר – או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליך בהקדם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי