* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגפי עור לנשים

מה ההבדל בין מגף לבין מגפון? איך בוחרים מגפי עור לנשים?

היכרות עם מונחים מקצועיים מענף האופנה יכולה לעזור לבחור נעלי נשים. אם רוצים לבחור את הנעל המתאימה ביותר, כדאי לדעת איך אנשי המקצוע מתייחסים אליה.

אבל בעוד מידע כזה הוא נגיש ובסיסי עם נעלי בובה לעומת מגפיים רגילות,

יכול להיות שיהיה מסובך לשים את האצבע על הבדל בין מגפון ומגפיים.

לא משנה איזה נעל חיפשת – הדגם מחכה לך כאן

היתרון של אתר בקתת העור הוא ריכוז כל הדגמים המובילים של נעלי נשים תחת קורת גג אחת. אם חשוב לך לראות את הנעליים מכל כיוון, לקבל מידע מדויק על המידות וגם לחסוך בהוצאות – אנו מזמינים אותך להתרשם מהקטלוג.

מאפיינים של מגפי עור לנשים

גם מגפון וגם מגפיים מתאפיינים בכך שהם מעט גבוהים יותר בהשוואה לנעל סטנדרטית. אבל בעוד יש כאלה שטוענים שגם מגפיים וגם מגפונים יכולים להגיע לאותו גובה, יש דגמים שמוכיחים אחרת.

מגפונים למשל מתאפיינים בכך שהם קצרים יחסית. זה לא אומר שאין להם סוליה עבה או אפילו עקב, אלא רק שהחלק העליון שלהם לא מגיע עד הברך.

לשם השוואה, מגפי עור לנשים כוללים בדרך כלל גם עקב משמעותי וגם אורך שמכסה כמעט את כל הרגל.

היתרונות של מגפי עור לנשים

אותם מאפיינים של מגפונים הם בדיוק אלו שמייצגים את היתרונות שלהם.

באמצעות השוואה בין סוגים שונים של נעלי נשים, רואים את הערך המוסף של מגפונים ומבינים למה הם זוכים להצלחה כל כך גדולה.

אבל מה שעוד כדאי לבדוק זה את חומרי הגלם שבהם השתמשו כדי לייצר כל מגף. נעלי עור לדוגמא יהיו איכותיות, עמידות וחזקות יותר. אז כאן בכלל לא משנה מה הגובה ומה המידות, כל עוד מתעקשים לרכוש נעל איכותית מעור משובח.

הנה ההזדמנות שלך למגפי עור חדשים!

התמחות בנעלי נשים הופכת את הנציגים של בקתת העור לממליצים האישיים שלך. אם חשוב לך למצוא מגפיים איכותיים בלי לחרוג מהתקציב, אנו נעזור לך להתרשם מהקטלוג. באותה הזדמנות, גם נעשה לך סדר בהבדלים בין דגמי נעלי נשים – לרבות מגפון מול מגף.

שיטוט בקטלוג של בקתת העור הוא מה שחיכית לו כדי לקנות נעליים חדשות. אנו מתחייבים לאיכות ללא תחרות ומאחורינו שנים רבות של ניסיון. מבחינתך, הצעד הבא לרכישת מגפי עור לנשים עובר אצלנו – ויש לך רק מה להרוויח מזה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי