* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

איך לבחור נעל נוחה לריצה?

כל מי שיצא לו לרוץ בשלב מסוים מבין עד כמה התפקיד של הנעליים הוא משמעותי. נעל נוחה עשויה להקל על הריצה, ונעל לא נוחה עשויה להקשות עליה. זוהי הסיבה שבגינה אנו החלטנו להרים את הכפפה ולסייע לכם בעת קבלת ההחלטות. המדריך הבא נכתב על מנת לסייע לכם להבין איך לבחור נעל נוחה במיוחד עבור ריצה. זה לא משנה אם אתם רצים מנוסים או מתחילים, המדריך הבא נכתב במיוחד עבורכם.

לבחור נעל נוחה של חברה מוכרת

יש כל מיני חברות שונות המציעות לנשים או לגברים נעלי ריצה שונות ומגוונות. המטרה שלכם היא לבחור מראש חברה מוכרת, כזאת שתוכלו לסמוך עליה. רק חברות מוכרות מבינות בדיוק איך לייצר נעלי ריצה באיכות ללא פשרות. אם לא תבחרו נעל של חברה מוכרת, יהיה ניתן להגיד כי הכתובת הייתה ממש על הקיר. אתם תמצאו את עצמכם במצב שבו הנעל ככל הנראה לא תשרת את הצרכים שלכם.

בואו להתרשם מנעלי הסניקרס שלנו

התאימו את הנעל לסוג הריצה

ישנם כאלה שאוהבים לרוץ על ההליכון ואחרים שאוהבים לרוץ בחוץ. לשאלה איך לבחור נעל נוחה לריצה יהיה עליכם לבצע התאמה טובה. כלומר להתאים את הנעל לסוג הריצה שאותה אתם עומדים לבצע. אם אין סוג מוגדר של ריצה, אז כמובן שתוכלו לגלות גמישות רבה. אך בפועל אם אתם רצים במקום אחד ספציפי מוטב כי תבצעו את ההתאמות הדרושות. רק בדרך הזאת תוכלו לדעת כי עשיתם את הבחירה הנכונה. בחרת נעל ריצה שתשמור לכם בין היתר גם על הרגל.

לא לבחור נעל נוחה לריצה על פי העלות

דווקא העלות של הנעל עשויה להיות המכשול העיקרי שלכם בדרך לבחירה מצליחה. המחיר מצד אחד עשוי לשקף את האיכות של הנעל, אך לא תמיד זה בא לידיי ביטוי. לכן מוטב כי לא תבחרו את הנעל רק על סמך העלות שלה בחנויות הנעליים השונות. תנסו דווקא לבחון את האיכות של הנעל על פי המלצות של לקוחות או כל פרמטר אחר. המחיר עשוי להיות עוד אלמנט בדרך שיסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה. אך אל תיתנו לו את מלוא תשומת הלב כמו שלא מעט אנשים נותנים לו.

תרכשו את הנעל רק אחרי שמדדתם אותה

על מנת לבחור נעל נוחה לריצה אתם תהיו מוכרחים לנעול אותה בעצמכם. אל תתפתו להבטחות או להתחייבות שאין להם כיסוי. בסוף לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו הריצה כולה תיהרס רק בגלל הנעל שבחרתם. יש לכם אפשרות לבחור נעל שמתאימה לכם בדיוק כמו שכפפה מתאימה ליד. תלכו לכל חנות שנראית לכם רלוונטית על מנת לבחון את הנעליים השונות. בדרך הזאת תדעו כי אתם לא מתפשרים. אתם לא מרימים ידיים עד שלא תמצאו את הנעל האידיאלית.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי