* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

ההבדל בין עור לבד

מה ההבדל בין עור לבד? הגיע הזמן לגלות!

בעת רכישת זוג נעליים חדש, ההתלבטות המרכזית תהיה התבלטות בין עור לבד. תוכלי למצוא נעלי בד שנראות מעולה, ומצד שני גם נעלי עור יוקרתיות. אך האם את מכירה את ההבדל בין עור לבד? על מנת שתוכלי לבצע רכישה נבונה יהיה עלייך להכיר את כל ההבדלים. ברגע שתכירי את ההבדלים תוכלי לעשות רכישה שתהיי שלמה איתה. לא מעט נשים שלא מכירות את ההבדלים הללו עושות טעויות שגורמות להן להתחרט. המאמר הבא נועד על מנת לאפשר לך לעשות רכישה שלא תתחרטי עליה לאחר מכן.

ההבדל בין עור לבד מבחינת עמידות

העניין הראשון שנרצה לדעת עליו יהיה עניין העמידות של עור בהשוואה לבד. באופן עקרוני חומרי הגלם הללו נחשבים לחומרי גלם עמידים שמחזיקים מעמד שנים רבות. אך כאשר נכנסים אל תוך הדקויות אפשר להגיד כי הבד מנצח בהשוואה הספציפית הזאת. כל מי שיש לו נעל מבד יכול לראות כי היא מחזיקה שנים ארוכות ללא כל פגע. לעומת זאת נעליים מבד עלולות מעט להיהרס בשלב כזה או אחר לאחר שימוש ממושך.

אולי יעניינו אותך התיקים שלנו

יש הבדל גם מבחינת העלויות

כאשר מדברים על ההבדל בין עור לבד אי אפשר להתעלם מהמחיר. נדגיש כי כאן ההבדל הוא ככל הנראה יהיה ההבדל הכי משמעותי שיש. המחיר של נעליים מעור יהיה יקר בהשוואה למחיר של נעליים מבד. נעלי בד אפשר למצוא במחירים לכל כיס, ונעלי עור זה כבר עניין אחר. אפשר להגיד כי נעלי עור מיועדים עבור אלה שלא מוכנים להתפשר על המראה של הנעל. נעלי בד יכולים להיות רלוונטיים עבור אלה שלא קריטי להם כל כך הנראות החיצונית.

ההבדל בין עור לבד מבחינת נראות

גם הנראות היא שונה מן הסתם מכיוון שחומרי הגלם הם חומרי גלם שונים. יש כאלה שאוהבים את המראה של העור ואחרים שאוהבים את המראה של הבד. כאן זה כבר עניין של טעם אישי, ולכן אי אפשר לתת תשובה חד משמעית. מה שנכון עבורכם בהקשר של המראה הוא לא בהכרח מה שנכון עבור האחרים. תצטרכו לשאול את עצמכם לאיזה מראה אתם מתחברים בהשוואה בין האפשרויות הללו.

בואי להתרשם מבחירת הנעל המושלמת

הביקוש הוא גבוהה לשני הסוגים

כאשר אנו משווים את ההבדל בין עור לבד מבחינת הביקוש לא יהיה הבדל. הביקוש הוא יחסית גבוה הן עבור נעלי עור והן עבור נעלי בד. לכל אחד מהם יש קהל לקוחות אחר, ולכן תוכלו לראות ביקוש גבוה. ישנן תקופות שונות במהלך השנה שבהן הביקוש לעור יהיה גבוה. ישנן תקופות אחרות שבהן הביקוש לבד הוא בשיאו. כך שהביקוש לא אמור להיות פרמטר שיעסיק אתכם יתר על המידה כי הוא לא אומר הרבה.

אז מה עדיף לרכוש נעל עור או בד?

אחרי שהבנתם מהו ההבדל בין עור לבד, כעת הגעתם לשלב של הבחירה. נדגיש כי הבחירה היא בחירה אינדיבידואלית שאותה כל אחד יצטרך לעשות. יש כאלה שיעדיפו אוטומטית לרכוש נעליים מעור ואחרים שיעדיפו נעליים מבד. אנו תמיד מציעים לנסות לגוון בבחירה על מנת שתהיה לכם יכולת בחירה תמידית. תמיד תוכלו לבחור את הנעל שהכי מתאימה לכם בכל יום מחדש.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי