* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי ערב

בחירת נעל ערב – למה צריך להתייחס?

בכל יום אנו לובשים נעליים שצריכות להיות יפות ונוחות, אך כאשר יוצאים לאירוע מיוחד בחירת נעל ערב מתאימה היא משמעותית יותר. מדוע? משום שהיא צריכה להתאים גם לביגוד מעליה וגם לאופי הבילוי. במאמר זה נעסוק בהרחבה בנושאים שכדאי לקחת בחשבון.

עקב או לא?

השיקול הראשוני בתהליך בחירת נעל ערב הוא האם אתן מעוניינות לנעול נעלי עקב. כאשר מתכננים הליכה ארוכה מהחניון למסעדה, למשל, כדאי לבחור בעקב נמוך. אם אתן חונות ממש ליד מקום הבילוי אפשר גם ליהנות מעקב גבוה. חלק מהמבלים מעדיפים לנסוע בתחבורה ציבורית, כמו אוטובוס או רכבת. במקרה הזה כדאי לקחת אתכם נעל נמוכה ונוחה מאד לנסיעה ונעל עקב אסתטית בתיק.

בחירת נעל ערב – הצבע המתאים

מבחינת צבע עומדות בפניכם מספר אפשרויות. אפשר לבחור בצבע התואם לחולצה או המכנס. בנוסף, אפשר גם לבחור צבע שולט באקססוריז: בארנק, בצעיף, בעגילים וכמובן גם בנעלים שלכם. בחירת נעל ערב יכולה להיות גם בצבע סולידי כלשהו שמשתלב עם כל צבע אחר, כמו:שחור, לבן או אפור. צבעים אלה נפוצים מאד ואפשר בגוונים אלה למצוא גם נעלי ערב לנשים.

הגזרה של הלבוש

כאשר בוחרים את נעל הערב שלכם כדאי לשים לב לגזרה של הלבוש. אם אתם מעדיפים לבוש מחויט, בחרו לבוש חורף אלגנטי. לכן, גם הנעלים שלכם צריכות להיות אלגנטיות באותה מידה.

באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של נעליים עשויות עור שמשלבות את הסגנון הקלאסי עם העיצוב המתאים לכל מערכת לבוש.

מי שמעדיף לצאת עם ג'ינס וחולצת טי-שירט, בסגנון יותר קאז'ואל, עדיין יכול להפתיע עם נעל עור איכותית לערב שמשתלבת היטב עם הג'ינס. נעל זו תעניק את המראה המתוחכם ותשדרג את הלוק באופן משמעותי.

התאמה של צבע הנעל לאיפור

ביציאה לאירוע חגיגי מאד יש כאלה שהולכים צעד נוסף ומתאימים את צבע הנעל גם לצבע האיפור. למשל, איפור דרמתי מעל העיניים בגוונים כסופים או זהובים, יכול לעודד בחירה של נעליים, מעיל או אפילו שרשרת גדולה בגוונים אלה. אם תשאלו כל סטייליסטית תגלו כי ההתאמה של האיפור לבגדים יוצרת מראה מיוחד מאד המושך את העין.

לסיכום, בחירה של נעל ליציאה בערב דורשת תשומת לב לפרטים הקטנים. למערכת הלבוש, התכנון המוקדם של כמות ההליכה למקום אליו יוצאים, האיפור ואפילו האקססוריז הנלווים לבגדים. אם תתחילו לשים לב לפרטים אלה תגלו שפתאום המחמאות לא פוסקות.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי