* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי ערב לנשים

נעלי ערב לנשים – התאמה לבגדים ולאקססוריז

לפני שנים רבות לכל אישה ממוצעות היה זוג אחד או שניים אהובים, שהיו ברירת המחדל לאירועים. למרות שבארון שהו זוגות נעליים רבים, חלקן לא היו נוחות מספיק או שהתבלו. כיום, כאשר נעל ערב איכותית ממוצעת עולה שליש ממחירן של הנעליים עשויות העור בעבר, קל יותר למלא את הארון בשלל פריטים. למעשה, לכל סדרת בגדים בצבע כלשהו אפשר להתאים נעל באופן מדוייק. במאמר זה נעסוק בהרחבה כיצד לבחור בחוכמה נעלי ערב לנשים כדי ליצור ארון שקל לשלוף ממנו בקלות את הנעליים המתאימות לאותו ערב בהתאמה מלאה לאקססוריז.

גוונים מדוייקים ונוחות מירבית

התאמת צבעים היא הבסיס לבחירת נעל מוצלחת. אם אתן לובשות שמלה ירוקה, צהובה או תכולה, תוכלו לשלב עימה נעל שחורה. אך, מדוע תמיד לבחור בברירת המחדל הסולידית אם אפשר לרכוש סנדלים נוחות עם עקבים או נעל קלאסית עשויה מעור וצבועה בדיוק בגוונים השולטים בשמלה. כמובן שחשוב לבחור נעל נוחה שתוכלי להסתובב איתה כל הערב בלי לחוש כאב בכף הרגל. תוכלי לגלות כמה טעויות שכיחות בבחירת הנעל בפוסט שהקדשנו לנושא.

הדבר נכון גם לחליפות ערב שמשלבות צבעים שאינם סולידיים. למשל, אם החליפה שלך משלבת אפור עם סגול, לא חייבים להצמיד לה נעל עקב אפורה. העיזי ליצור שילובים מעניינים שמדגישים את התאמת הצבעים שלך. באתר שלנו תוכלי למצוא מגוון נעלי ערב לנשים בשלל צבעים וגזרות.

נעלי ערב לנשים – התאמת הצבעים לאקססוריז

אפשר כמובן גם להתאים את הצבעים לא רק לחליפה עצמה אלא לאקססוריז הנלווים לה. לדוגמה, אם יש לך חליפה שחורה את יכולה להתאים את הצבעים לצעיף, חגורה או או כובע צבעוני.
שילוב שין גוונים סולידיים לצבע נועז יותר מושך את תשומת הלב ללוק היחודי שלך, וכמובן יגרור אחריו שפע של מחמאות. תוכלי לרכוש מראש מספר זוגות נעליים בצבעים שמתאימים לאקססוריז קיימים.

תכשיטים בגוונים הללו

עוד נושא שכדאי לשים לב אליו הוא התכשיטים. נשים קלאסיות רבות ננעלות על גוונים זהובים, ובוחרות בתכשיטים בגוונים אלה.
אך, לפעמים, כדאי גם להעיז ולהשתמש בתכשיטים כאמירה אופנתית. למשל, נשים שבוחרות עגילים מעוגלים גדולים ובולטים יכולות להתאים את הנעל לגווני העגיל. הדבר נכון גם לצמידים בעלי טקסטורה יחודית וצבעונית עם הטבעות המזכירות "זברה", "נמר" ועוד.

לסיכום, אם את רוצה להראות במיטבך, העיזי לשלב במראה אקססוריז שונים והתאימי את הנעליים אליהם. כך, תדגישי את התחכום שבבגד, ותוכלי לבלוט בכל מקום שאליו תבחרי לצאת באותו הערב.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי