* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעל נשים מעוצבת

נעלי נשים מעוצבות – לכל שעה ביום

בכל יום אנו מגדירות את עצמנו מחדש. בבוקר, כשיוצאים לעבודה, אנו נשות קריירה או מבלות בבית הקפה עם חברה. בצהריים, חוזרות לתפקיד האמא שאצה להכין את ארוחת הצהריים ולהחזיר את הילדים מהמוסדות הלימודיים. בערבים? זה כבר הזמן שלנו. הזמן לראות סרט טוב בבית מול הטלוויזיה או לצאת להתפנק במסעדה או מועדון ריקודים. לכל אחד מהאירועים הללו ניתן להתאים נעלי נשים מעוצבות. כך תגלו איך לבצע את ההתאמה המושלמת. אודות המותג שלנו ניתן לקרוא כאן.

נעלי נשים מעוצבות – להתלבש להצלחה

בארה"ב הביטויים הללו מוכרים מאד: Dress to Success (להתלבש כדי להצליח) או Dress to Impress (להתלבש כדי להרשים). בשעות הבוקר בהן אנו מתכוננים לפגישה חשובה במהלך היום כדאי שיהיו מספר פריטים מרשימים במיוחד בארון הבגדים. חליפות מהוקצעות וכן נעלי נשים מעוצבות שיתאימו לסגנון העיצובי שלהן. אם מדובר ביום ארוך כמובן כדאי לדאוג שיהיה עוד זוג נוסף ברכב ללא עקב גבוה מדי, שיאפשר לנהוג וללכת בנוחות רבה.

בקתת העור

כשמתחילים להתרוצץ במהלך היום

בהמשך היום, כאשר מתחילים להתרוצץ בין חוגים של הילדים, עדיין רוצים להיראות במיטבנו. אך, עם זאת, הנוחות חשובה מאד. לכן, ננסה להתמקד לא רק במראה הנעל אלא גם בנוחות שלה.

למרבה המזל, כאשר בוחרים בנעליים מפירמה בעלת מוניטין, עשויות עור או חומר סינתטי נוח, קל לכף־הרגל לנוח. אם יש לכן מספר זוגות נעליים שתוכלו לבחור ביניהם לשעות האלה, בחרו את זו שאתם יכולים לרוץ בה בקלילות.

כדאי גם להתאים את הנעל לעונת השנה, משום שנעליים שנוחות מאד בקיץ עשויות להיות פתוחות מדי לימי החורף הקרירים.

נעלי נשים מעוצבות – נעליים ליציאה בשעות הערב

הגענו לשעות הערב. הזמן בו אנו עדיין רוצים להיראות במיטבנו, ולהתלבש באופן מרשים. זה הזמן שבו נעלי העקב הגבוהות מלוות אותנו.

אם אתן יוצאות למסעדה ולא צריכה ללכת מרחק גדול לכניסה, תוכלו ליהנות מנעליים שמוסיפות חמישה סנטימטרים ויותר לגובה שלכן. הן יתאימו במיוחד עם חצאית, מכנס ג'ינס או אפילו שמלה קלילה. אם אתן מעדיפות לצאת בסגנון יותר קז'ואל התמזל מזלכן. המבחר של הנעליים המעוצבות העומד לרשותכם רחב יותר. תוכלו לבחור בכל צבע המתאים לבגד, ולשלב גם גוונים של הארנק, הצעיף או הכובע שלכן.

שילוב של מחיר ואיכות

פעם, היינו משקיעים מאות שקלים בנעל מרשימה של מעצב. היום, ישנן מגוון עצום של נעלי המעוצבות בקפידה במחירים אטרקטיביים במיוחד. נסו לבחור זוגות אחרונים ותגלו כי הם מופיעים באתרי האינטרנט בהנחה נוספת. כך, תוכלו לשדרג את ארון הבגדים בפריטים חדשים נוספים.

לסיכום, בכל שעה בשעות היום אפשר לבחור בגדים שמתאימים בדיוק לאופי הפעילות ולמזג-האוויר. כמובן, שבחירת הנעל היא חלק בלתי נפרד מההחלטות שתקבלו באותו היום. תוכלו למצוא באתר שלנו מבחר גדול מאד של נעליים המתאימים לכל שעה משעות היום, ולהתהדר במספר זוגות נעליים מרשימים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי