* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

אופנה לדתיות

כיצד מתאימים את הנעלים לבגדים? בעבר היה נהוג שנשים דתיות ושומרות מסורת שביקשו לעצמן אופנה צנועה התפרשו על פחות, אך כיום כאמור המצב שונה לחלוטין. נשים דתיות יכולות לבחור ממבחר עצום של נעלים שיכולות להתאים לעבודה, לשהייה עם הילדים וסידורים וכמובן לערב וכל זאת מבלי לשבור את הגב. נשים שמעוניינות באופנה צנועה לא צריכות להתפשר, הן יכולות לבצע התאמה מושלמת לבגדים שלהן ולנוחות שלהן ובכל זאת מבלי לצאת מהבית.

את ההתאמה יש לבצע על פי סגנון ועל פי צבעים וכמובן לקחת בחשבון את נושא הנוחות. למשל, לא מומלץ לרכוש נעל אדומה עם עקב אם יש צורך בנעל יום יומית שתתאים לעבודה ולהתרוצצות עם הילדים ובטח כשרוב הבגדים נניח בצבע סגול. יש לחשוב על מירב הבגדים בארון, על ההתאמה שלהם לבגד וכמובן על נוחות כף הרגל במהלך היום.

אופנה לדתיות באינטרנט

כיום ניתן לרכוש הכול באינטרנט, גם נעלים. כל אחת יכולה כיום מהסלון שלה בכל שעה לבחור את הנעל שהיא רוצה ולקבלה במהירות לביתה. ישנן חנויות רבות שמציעות אין ספור זוגות נעלים במחירים נוחים וסגנונות רבים ובפירוט מלא שמאפשר בחירה מושכלת על פי

  • צבע
  • מידה
  • החומרים מהם הנעל עשויה

חשוב לשים לב לכל הפרטים הקטנים ולבחון את מדיניות החברה לגבי משלוחים והחזרים. חנויות רבות מציעות מדיניות נוחה שמאפשרת רכישה מקוונת בטוחה ומשתלמת.

אופנה לדתיות בהתאמה מושלמת

בקתת העור הנה חברת ייבוא וייצור של נעלי נשים איכותיות במיוחד. עם שנים רבות של ניסיון מאחורינו, אנו יודעים מה האישה הישראלית צריכה על מנת להרגיש בנוח. ניתן למצוא אצלנו באתר מבחר גדול במיוחד של נעלי ערב, נעלי נוחות ונעלי יום יום לנשים ובפירוט מדויק שמאפשר בחירה מושכלת. לקבלת פרטים נוספים, ניתן להיכנס לקטלוג הנעלים ולהתרשם מהסגנונות, המחירים והמגוון הרחב, או להזמין ממש עכשיו את הנעל הרצויה בהליך פשוט ומהיר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי