* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

בחירת נעלי נשים

העולם השתנה והפך להיות דיגיטלי. כל אחת יכולה בכל שעה שתרצה לרכוש לעצמה זוג נעלים מהבית וזאת מבלי שתתפשר על איכות, מהירות או שירות. חנויות הבינו כבר מזמן שהמעבר לאתרים מקוונים הוא בלתי נמנע, היו שהקדימו לעשות זאת והיו שאיחרו, אך אין ספק שהעולם הולך לכיוון הזה ובמיוחד בתקופה הזו שאחרי הקורונה.

לעוד נעלי קיץ

אתרי אינטרנט מציעים כיום לנשים מבחר גדול בהרבה מזה שיכלו להציע להן בחנות. אין צורך בתצוגה ושכירת מקום, אין צורך במוכרים שיציקו או יספרו ללקוחה מה יפה או לא יפה לה ואין לחץ לרכישה אלא אם הלקוחה מעוניינת בכך. נשים רבות מחזיקות בכרטיס אשראי ולכן המעבר לרכישה מקוונת הנה טבעית וטוב שהיא קיימת. הרכישה המקוונת מאפשרת לנשים שלא הייתה להן גישה טעם לכן לכל הרשתות משלל סיבות וכיום כל החנויות הללו נגישות להן.

לפני בחירת נעלי נשים באינטרנט – מה חשוב לדעת

חשוב לשים לב בראש ובראשונה למוניטין של האתר – האם מדובר על אתר מתוחזק וגדול? האם יש בו תצוגה טובה וביקורות חיוביות באינטרנט? במידה וכן, יש להביט על הסגנון הכללי של הנעלים באתר ולהבין האם הפירוט של החומרים הוא פישוט מלא ומדויק. רצוי שהתמונות באתר יהיו ברורות ויאפשרו לבחון את התאמת הנעל לרגל. בכל מקרה, נושא חשוב נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא מדיניות המשלוח וההחזרה – האם האתר מאפשר החלפה נוחה? כיצד היא מתבצעת? האם יש שירות לקוחות זמין ונוח?

מקצוענים בנעלים

נעלי בקתת העור הנם נעלי איכות שמיוצרות ומיובאות מהחומרים האיכותיים ביותר. אנו נמצאים בתחום שנים רבות ומכירים את הטעם של האישה הישראלית ואת צרכיה ולכן התאמנו אתר אינטרנט נוח, נגיש וגמיש כך שכל אישה יכולה למצוא לעצמה את הנעל המושלמת עבורה. להזמנה ממש עכשיו באתר ניתן להיכנס והמשלוח כבר יהיה בדרך אליך!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי