* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

ההבדל בין עור לבד

ההבדל בין עור לבד – כך תבחרו את הנעל שלכם

רבים מתלבטים בין נעליים עשויות מחומר טבעי כמו עור לבין נעליים עשויות מחומר סינתטי כמו בד. לא מדובר רק במחיר בין נעל כזו לאחרת. אלא צריך להכיר את ההבדל בין עור לבד גם בהיבטים אחרים. אז לפני שתבחרו מגפי נשים מעור קראו את המאמר.

איזו נעל מחזיקה מעמד יותר זמן?

לא בכדי נעלי עור נחשבות ליוקרתיות יותר. הן מחזיקות מעמד זמן רב יותר מנעלי בד. עם זאת צריך לקחת בחשבון כי נעלי עור יש לתחזק באופן קבוע. יש להשתמש חומרים מתאימים כדי שישמרו על מראה חדיש.

ההבדל בין עור לבד בתחום זה משמעותי משום שהעור יותר רגיש לשימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים. מצד שני, אם יודעים באילו חומרים להשתמש נעל בת עשר שנים יכולה להיראות חדשה לגמרי.

ההבדל בין עור לבד במחיר

במרבית המקרים נעלי עור יעלו יותר מנעלי בד. אך, במקרה שבחרתם לקנות מותג אתם עשויים לגלות שאין הבדל גדול במחיר בין השניים.

נעלי נשים מעור אמיתי

נעלי נשים מעור אמיתי, בדומה לנעלי גברים, עשויות לעלות יותר מנעלי נשים מבד. זאת משום שחומרי הגלם שלהם יקרים יותר.

מראה הנעל

מבחינת נראות יכום ישנם חיקויים של עור שנראים כמעט כמו המוצר האמיתי. אך, כאשר חשים את הנעל או מריחים אותה ניתן לזהות בוודאות את ההבדל. נעלי בד, לעומת זאת, תמיד יראו פשוטות יותר. הן לא יעניקו את המראה היוקרתי של נעל עור אמיתית.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי