* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלים נוחות לערב – נוחות פוגשת יופי

היום, כבר אין צורך לוותר על היופי לטובת הנוחות. רוב הנשים אמנם לא יכולות לוותר על נעלי העקב המעניקות אשליה של גוף ארוך יותר וכמובן, רגליים ארוכות יותר ומעניקות תחושה שאנחנו דיוות של ממש גם אם החלטנו לזרוק על עצמנו ג'ינס וטי שירט. אבל אחרי יום שלם בעבודה על עקבים אנחנו חייבות לעבור למשהו נוח.

לרקוד כל הבילוי עם נעלי ערב נוחות

כולנו מכירות את הרגע הזה בו כולם על הרחבה, רוקדים במסיבה במועדון או באירוע אבל עד סוף הריקוד את כבר יושבת על הכיסא, חולצת את הנעל ומתחרטת על הרגע שבו בחרת ללכת על נעלי סטילטו למסיבה? בדיוק עבור רגעים כאלו עוצבו נעלי הערב הנוחות המשלבות עיצוב מושלם, יופי ונוחות מקסימלית גם כשמדובר על נעלי עקב.

גם לעבודה, גם לאירוע

נעלי נוחות הופכות את היום או הערב שלך לנוח וקל. הרגליים לא מתעייפות לרגע והנעל מעניקה לך תחושת נוחות מפנקת. נעלי נוחות מעוצבות מגיעות במגוון סגנונות, צבעים ועיצובים והן מתאימות לכל מטרה, בין אם מדובר על יום של טירוף בעבודה, חתונה של חברה טובה או אפילו רק על מנת להסתובב בבית.

נעליים יפות לרגליים שלא מתעייפות

בימים ארוכים בהם הרגל נתונה בתוך נעל שעות רבות, חשוב לבחור בנעל נוחה שתעניק יציבות לכל חלקי כף הרגל שלך, מאזור האצבעות ועד העקב. נעל נוחה, מעניקה גמישות מלאה לכף הרגל ומונעת בעיות גב ושרירים.

בכל סגנון לכל טעם

מהיום, כבר לא צריך להתפשר על נעל יפה על חשבון הנוחות. מגוון ענק של נעלי ערב נוחות בעיצובים הטרנדיים ביותר ואפילו עם עקבים, יתאימו לכל מלתחה, יגרפו מחמאות ובעיקר, יהיו נוחות לאורך שעות ארוכות.

ואולי תעדיפי דווקא כפכפי נשים נוחות ומעוצבות.

הולכות יופי עם כל בגד

שטוחות או על עקבים, בסגנון בובה או בסגנון מוקסין, בצבע כסוף, שחור סולידי או אדום צעקני ומלא נוכחות. נעלי נוחות הן כבר מזמן לא נעליים חסרות מעוף אלא מעוצבות ומלאות יופי ואת מוזמנת להתאים אותן לכל לוק שיש לך בראש בין אם מדובר על חצאית מקסי או עיפרון, מיני קצרצר או ג'ינס סקיני.

וכמובן שתמיד כדאי לשלב תיקי נשים מעוצבים.

מסורת של מצוינות

"בקתת העור" היא רשת חנויות נעלי איכות המתמחה בייצור וייבוא של נעלי נשים במגוון סגנונות ועיצובים. הרשת נולדה מחנות קטנה בקרית ים בה ראש המשפחה, שלום לסרי ז"ל, התמחה בייצורן של נעליים ששמן הלך למרחוק כאשר קונות מגיעות אליה מכל רחבי הארץ. כשהמשפחה גדלה, גדל גם העסק וצמח לרשת בעלת מוניטין רב הידועה בנעליים האיכותיות שלה. ברשת תמצאו תמיד את המילה האחרונה באופנת נעלי הנשים( מגפיים, מגפונים, נעלי ערב נוחות ועוד) והיא מציעה הן חווית קניה בחנויות והן באתר החברה בצורה פשוטה ונוחה הכוללת אפשרות החזרה במידת הצורך. זה הזמן להתחדש עם הדגם האהוב עלייך וליהנות מנעל המשלבת יופי ונוחות.

חשוב לדעת – המלצות איך לקנות בצורה בטוחה באינטרנט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי