* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגפונים לילדות

מגפונים לילדות – כל האפשרויות

ימי הקיץ מתחילים וזו בדיוק העונה הנכונה – להתחיל לחשוב על העונה הבאה והאירועים השונים. כיום, אחת מגזרות הנעליים הפופולריות ביותר עבור בנות נוער וילדות צעירות יותר היא מגפון קטן. היתרון של הנעל הזו הוא העמידות הגבוהה בפני תנאים שונים של מזג אוויר, מים, בוץ או הליכה בדשא. כאשר בוחרים מגפונים לילדות במקום סנדל – אתם זוכים לבית נקי משאריות חול מיותרות. ראו מספר דוגמאות אצלנו באתר בקתת העור.  בפוסט זה נרחיב מעט על הנושא.

מגפונים לילדות – נסיכות קטנות עם בגדים מעוצבים

הילדות הן הנסיכות הקטנות שלכם. לכן, תרצו להשקיע בהן כמה שיותר. הן מתלבשות היום כמו במגזיני אופנה. זה הזמן לשדרג את הארון שלהן גם בפריט אופנתי אהוב במיוחד – מגפון לילדות.
בעוד שבנים אוהבים ללבוש נעלי ספורט, בנות מעדיפות לנעול נעליים עם סטייל וכשרון. יש כל כך הרבה סגנונות שונים של מגפיים בעולם לילדות – ממגפי בוקרים, מגפי קרב, מגפי רכיבה, מגפי שמלה ועד מגפי שלג.
באתר, תוכלו לראות מגוון רחב של אפשרויות החל ממוצרים דמויי עור וכלה במוצרי בד עמידים. תוכלו גם לקרוא אודותינו כאן.

כמובן, שגם האמא יכולה להתחדש במגפיים משלה וליהנות מגזרה המחמיאה לגוף, ומותאמת לשמלה או לג'ינס.

מהם מגפונים בכלל?

אם אינכם מכירים את המושג "מגפון" נשמח להבהיר את ההבדל בינו לבין מגפיים רגילות. בחלק התחתון הנעל נראית כמו כל מגף, אך בחלק העליון היא קצרה הרבה יותר.

מדובר גם בנעל שאינה מחממת בהכרח כמו מגף, ויכולה להתאים גם לעונה החמה יותר.

טרנד חדש ואופנתי

למעשה, המגפונים הפכו לטרנד חדש ואופנתי בכל העשור האחרון. כמעט בכל פרסומת תראו לפחות דוגמנית אחת שלובשת אותן. בגרסה המותאמת לילדות תוכלו לבחור בנעליים עם עקב קטן במיוחד או מגפונים שטוחים יותר.

בניגוד לנעלי הסירה או נעלי עקב דקיקות, המגפונים הם אפשרות הרבה יותר נוחה. הם מסייעים לחלק טוב יותר את משקל הגוף, ופחות מעמיסים על כף הרגל.

מגפונים לילדות – מגוון מידות

מרבית המוצרים באתר, למעט זוגות אחרונים, מגיעים במגוון מידות שיכולות להתאים גם לרגליים קטנות. כמובן, שמוצרים אלה מתאימים יותר לנערות ופחות לילדות צעירות מאד עם מידה קטנה.

לסיכום, אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר להעניק לילדה מתנה אופנתית חדשה – רכשו מגפונים. תוכלו לבחון את המידות השונות ואת העיצובים באתר ולמצוא את המוצר המתאים ביותר. הציצו בקטלוג שלנו ותוכלו לבחור בו נעליים מתאימות לכל המשפחה, ואפילו תיק צד או גב תואם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי