* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

אתרי חנויות נעליים – כל היתרונות של קנייה בארץ

לפני שני עשורים היינו עדים לפריצה של תחום האי-קומרס לישראל , וההצלחה של תחום הרכישות המקוונות בארץ ובחו"ל. לא בכדי, התחום הזה הצליח קודם כל להגביר את כמות הרוכשים בכל חנות, והעניק ערך מוסף גם לחנויות קטנות יחסית. בתחום האופנה וההנעלה אנו עדים לעלייה של מאות אחוזים ברכישות מקוונות, במיוחד לאור העובדה כי אתרי חנויות נעליים יכולים להציע מגוון עצום, בעלות נמוכה יחסית. זאת משום שהן אינן צריכות להשקיע בשטחי תצוגה רחבי ידיים.

היתרון של חנויות מקוונות ישראליות מול קניה באתרים מחו"ל

כדי למנוע סיטואציה שבה רכישות מחו"ל פוגעות בתוצר הישראלי – נמצא פיתרון. נוצרו מנגנוני מיסוי ומכס שהופכים את הצריכה כחול־לבן למשתלמת יותר בישראל. אם המחירים באמזון נראים זולים ומוסיפים להם מע"מ ומכס, מסתבר כי לרכוש בארץ הרבה יותר משתלם.

לכן אתרי חנויות נעליים ישראליות מצליחות יותר.

אתרי חנויות נעליים כל מידה – עם אפשרות החלפה

באתר שלנו, למשל, תוכלו למצוא מאות זוגות נעליים, במגוון סגנונות ומידות. כל אחד מהם מיוצר באיכות גבוהה וגימור ללא פשרות. המחירים? נוחים ומשתלמים במיוחד. לכן, כבר אין צורך "להמר" כאשר קונים מחו"ל ולקוות שתקבלו את המידה הנכונה. אם אתם קונים בארץ, ורוצים להחליף צבע ומידה אתם יכולים לקבל נעל אחרת תוך ימים ספורים.

בנוסף, אם אהבתם את הנעל, אשריכם.

תמיד תוכלו להזמין עוד אחת בצבע נוסף, ולקבל אותה ישירות לביתכם.

לסיכום, אם אתם רוצים לחדש את ארון הנעליים ולהתחדש בפריטים חדשים אל תחכו. תוכלו לבצע הזמנה מהירה וליהנות מהטרנדים האחרונים בתחום.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי