* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

צרכנות נבונה

צרכנות נבונה: כך קונים נעליים במחיר אטרקטיבי

כיום, כולנו רוצים להרגיש שביצענו קנייה טובה. איש לא רוצה לחוש שבזבז את כספו לשווא. לכן, אנו חוקרים ובוחנים את המוצרים השונים לפני ביצוע רכישה. זוהי חלק ממגמה של צרכנות נבונה שאנו בחנות הנעליים בקתת העור מעודדים. גם כאשר קונים נעליים או מגפיים רוצים לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

איך תקנו נעליים במחיר משתלם?

הדבר הראשון שחשוב לעשות כאשר בוחרים נעליים הוא לזכור שהמותגים אינם הופכים את הנעליים לטובות יותר. העובדה שיש לוגו של חברה מוכרת המודפס על גבי הנעל, אינה מעידה על איכות העור ממנו היא עשויה. לעומת זאת, אם אתם בוחרים מוצר תוצרת הארץ, שתוכנן היטב וכל תפר בו מהווה חלק מהגימור המושלם, תדעו שזו נעל שתוכל ללוות אתכם במשך שנים.
המותגים הגדולים אינם מתהדרים כיום באיכות. מרבית ההשקעה שלהם, בפועל, היא על פרסום. לכן, מוצרים איכותיים רבים ללא מיתוג עשויים להיות עמידים יותר.
דרך אגב, הידעתם כי הצרכן הממוצע בארה"ב מוציא כ-1,200$ בשנה על נעליים? במדינה זו, שבה מותגים רבים נמכרים במחירים נמוכים משמעותית מהארץ, עדיין מגיעים להוספה כבדה במיוחד. לעומת זאת, אם אתם קונים בחנות מקוונת בישראל – תוכלו לרכוש 18-10 זוגות נעליים במחיר זה. ממש זוג בכל חודש!

בחרו חנות עם מגוון רחב

חשוב גם לבחור חנות נעליים שבה יש מגוון רחב של מוצרים. מדוע? אתם לא רוצים לבחור נעל רק משום שלא מצאתם אופציה אחרת.
כאשר המגוון רחב מספיק אתם יכולים לבחור את הגזרה האהובה עליכם, את החומר ממנו עשויה הנעל וכמובן גם את הצבע המתאים ביותר. כפי שתוכלו לראות באתר שלנו יש מגוון לא קטן, שממשיך להתעדכן מדי שנה. אם אתם רוצים למצוא את המחיר הטוב ביותר נוכל להמליץ גם לעיין בקטלוג ולמצוא זוגות אחרונים.

זוגות אחרונים – הדרך לקנות בזול

אם תהיתם מהם זוגות אחרונים. מדובר על עיצוב של נעל שמגיע בכמות מצומצמת של מידות. זאת משום שמרבית הנעליים מהמודל הזה כבר נמכרו לאורך השנה.
אם התמזל מזלכם, ונשארו נעליים במידה שאתם נועלים, תוכלו להרוויח את אותה נעל במחיר נמוך משמעותית ממחירה לאורך העונה.

גם נעלי VEGAN

כיום, יש עוד שיקול אחד שעושים צרכני הנעליים. חלק אוהבים מאוד לרכוש נעלי עור לנשים, שמעניקות לרגל אפשרות לנשות והן נוחות מאוד. אחרים, מעדיפים דווקא נעליים שאינן מיוצרות מעור אלא מחומרים סינתטיים הדומים לעור.
גם נעליים כאלה אפשר למצוא בחנות שלנו. זוגות אלה מופיעים עם התווית VEGAN. כחלק בלתי נפרד ממודל של צרכנות נבונה, חשוב להסתכל היטב על תיאור המוצר וכך למצוא את הנעליים המתאימות לכם ביותר.

צרכנות נבונה: מצאתם חנות טובה – קנו מראש מספר זוגות

כאשר מוצאים חנות עם פריטים שאתם אוהבים – כדאי לעשות דבר אחד. בחרו יותר מזוג אחד ובצעו את הרכישה. כך, כמובן תשלמו מחיר נמוך יותר למשלוח ותוכלו להתהדר במספר זוגות נעליים המתאימים לכל צורך.
למשל, לבחור גם נעליים לאירועים וגם כפכף שמתאימה ליציאה בבוקר קיץ נעים לים.
לסיכום, צרכנות נבונה היא דרך נפלאה לחסוך כסף וליהנות מפריטים יפים בעלות מינימלית.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי