* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגפיים שחורות לנשים

מגפיים שחורות לנשים – כל האפשרויות

אז החלטתן לצרף את הפריט הכי קל להתאמה לכל שמלה או מכנס – מגפיים שחורות לנשים. כעת, עומדות בפניכן מגוון רחב של אפשרויות. עור או לא, מגפיים גבוהים או מגפונים נמוכים יותר וכמובן, מי אמר שחייבים דווקא שחור? אולי אפשר להתאים מגף בצבע אפור כהה לסט הלבוש שלכן היום? במאמר זה נדון בהרחבה באפשרויות השונות.

מגפיים שחורות לנשים – עור או לא

ההחלטה הראשונה שתוכלו לקבל היא האם לרכוש מגפי עור או מגפיים מחומר גלם אחר. ישנם מגפיים מרשימים מאוד מחומרים פלסטיים, בעלי ברק שמושך את העין. אתן יכולות למצוא מגפיים שחורות לנשים שהם VEGAN – כלומר אין בהן חומרים שמיוצרים מהחי. בחנות שלו תוכלו לזהותן באמצעות החותמת הירוקה המוכרת.

לעומת זאת, מי שבכל זאת מאוד אוהבת עור, יכולה לבחור נעליים מכל הסוגים העשויות מחומר גלם זה. יש זמש, ויש עור מתוח. השמיים הם הגבול. בחנות נעלי בקתת העור אנו מנסים להציג בפניכן אפשרויות רבות שתוכלו לבחור ביניהן.

מגפיים או מגפונים?

כעת מגיע הזמן לקבל החלטה נוספת. האם תרצו להשתמש במגפיים או דווקא במגפונים. לכל אחת מהאפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות. מגפונים לנשים הם קצרים יותר, ויכולים להתאים גם ליום ממש חם. יום שבו מגפיים גבוהות עשויות להיות לא ממש ידידותיות לטמפרטורה. מן הצד השני, מגפיים גבוהות יכולים להגן על הרגל טוב יותר ביום סגרירי או אם מחליטים ללכת בבוץ. מעבר לכך, הם מתאימים מאוד לג'ינס ואפשר להכניס את שולי המכנס לתוכם.

איפה קונים?

אפשר לצאת לסיבוב שופינג בקניון, רק שאז אתן עלולות לחזור עם הרבה יותר שקיות ממה שתכננתן. האפשרות השניה היא רכישה של המגפיים אונליין. ברכישה מקוונת אתן יכולות לראות את כל הזוגות בדקות אחדות. להוסיף אותן לעגלת קניות וירטואלית. לאחר מכן, מזינים את כרטיס האשראי ומקבלים את כל המוצרים בנוחות המרבית עד הבית. ככה, יותר קל לקנות נעליים היום.

לסיכום, כפי שניתן לראות יש לכן לא מעט אפשרויות לבחור ביניהן. תוכלו להציץ בעמוד שלנו המלא במגפיים מכל הסוגים, ולבחור את הצבע והמידה המתאימים לכן.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי