* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

עור אמיתי

עור אמיתי – מה התכונות שלו

לאורך השנים עור של בעלי חיים שימש כדי לייצר מגוון רחב של מוצרים, ביניהם כלי נשק, שמיכות וכמובן בגדים. נעליים עשויות מעור, שנראות מאוד דומות לסנדלים של היום, נמצאו בחפירות ארכיאולוגיות. במאמר זה ננסה לעמוד על התכונות שהפכו את העור לחומר גלם כל כך מבוקש בתעשיית ההנעלה והאופנה. בנוסף, נסקור בקצרה את הדרך לשמור על מוצרי עור אמיתי. אצלנו בחנות נעלי בקתת העור תמצאו לא מעט נעלי נשים מחומר גלם זה.

תכונות של נעלי עור אמיתי

לעור אמיתי יש תכונות רבות שהופכות אותו לעמיד. הוא גמיש יותר מחומרים פלסטיים אחרים (כל עוד שומרים עליו באמצעות חומרים מרככים). הוא נוח ומסוגל לנשום, ולכן נעליים שעשויות מעור אמיתי עוטפות את הרגל ברכות. ניתן ללבוש אותן במשך שעות רבות ללא הפסקה, וליהנות מהתחושה הנעימה שלהן.

עור אמיתי: כך תשמרו על הנעליים

חשוב לדעת כי אם רוצים להשתמש בנעלי העור לאורך זמן, חשוב לשמור עליהן בתנאים אופטימליים. מחד, הן צריכות להיות חשובות לכמות קטנה של אוויר ומאידך, לא רצוי שיהיו חשופות לאור השמש. לכן, רצוי לשים אותן בקופסא עם חריצים שנועדו לאווררן.

הנעליים נרטבו? אל תייבשו אותן עם מייבש שיער. נעלי עור אמיתי מאוד רגישות לכך, ולכן כדאי לתת להן להתייבש באופן טבעי.

בכל כמה חודשים כדאי להשתמש בחומרים משמנים או מרככים, המותאמים לסוג העור. כמובן שיש הבדל בין עור זמש לעור רגיל, ולכן שימו לב להנחיות על הקופסה.

איפה אפשר לרכוש נעליים מעור?

כעת, אתם בטח תוהים. אם יש אפשרות ליצור נעליים דמויות עור, כיצד תוכלו לרכוש נעלי עור אמיתי ולדעת שלא מרמים אתכם.

כתבנו עבורכם פוסט מיוחד בנושא בבלוג בעבר, על ההבדל בין נעלי עור לנעליים מחומרים אחרים.

תוכלו לרכוש נעלי עור אצלנו, ולדעת בדיוק מאיזה חומרים כל חלק בנעל עשוי. אנו מפרטים את החומרים של החלקים העוטפים את הרגל, הסוליות וכמובן החלק הפנימי של הנעל. אם אתם רואים על גבי הנעל את התווית   VEGAN סימן שלא מדובר מנעל העשויה מעור.

מראה הנעל

המראה של נעלי עור אמיתיות משתנה עם השנים. זאת משום שממש כמו עור הפנים שלנו, העור של הנעל נסדר לאורך זמן. לכן, חשוב לשמן את הנעל. זוהי הדרך לשמר את המראה האסתטי והחדיש לאורך זמן, כמו שאתם מטפלים בעור הפנים באמצעות מוצרים קוסמטיים.

מה לגבי הצבע? בניגוד לנעלים העשויות מחומרים פלסטיים או מחומרים דמויי עור, הצבע של נעל עור נשאר לאורך שנים רבות. זאת משום שהעור נצבע בטכניקה מיוחדת, ארוכת שנים, שהופכת את הצבע לחלק בלתי נפרד מהנעל. נכון, עור סופח כתמים, אך כאשר אנו רוצים לצבוע אותו בכוונה – התכונה הזו הופכת לחיובית במיוחד.

רכישה מקוונת של נעלי עור

בעידן הדיגיטלי קל מאוד לרכוש נעליים שעשויות מעור גם באופן מקוון. תוכלו למצוא בקטלוג שלנו לא מעט מגפיים, נעליים אלגנטיות ואפילו סנדלים שעשויים מחומר הגלם היוקרתי הזה.

כל מ שצריך זה רק לבחור את המידה שלכם ואת העיצוב המבוקש. לחלק מהנעליים נלווית גם אפשרות של בחירת צבע הנעל. אם יש גזרה שאתם אוהבים תוכלו לרכוש אותה בכמה צבעים.

הנעליים יגיעו עד אליכם במשלוח בכל רחבי הארץ, ותוכלו ליהנות מהן לאורך שנים.

לסיכום, נעליים מעור אמיתי מאפשרות לכם לרכוש מוצר איכותי שילווה אתכם במשך שנים. אם תבחנו את אתרי המכירות בארץ תגלו כי האפשרויות הן בלתי מוגבלות. הציצו בחנות שלנו, קראו אודותינו, ומצאו את נעלי העור שהייתם מעוניינים ללבוש בעונות הקרובות, והזמינו אותן בקליק. אנו נמצאים פה לשירותכם בכל שאלה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי