* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

קניית נעליים באינטרנט

קניית נעליים באינטרנט – מדוע כולם בוחרים באפשרות הזו?

לאורך השנתיים האחרונות רבים גילו כי הרבה יותר קל לקנות נעליים באינטרנט. חנויות רבות התחילו להציע את המוצרים באינטרנט, וחווית הקניה השתפרה באופן משמעותי. במאמר זה נציג את ההיסטוריה של הרכישה המקוונת בקצרה, ואת היתרונות לרכישה אונליין של נעליים.

המבחר השתפר באופן משמעותי

בעבר, צרכנים רבים התלוננו כי הם נכנסים לחנויות מקוונות אך עד כה לא היה מבחר גדול בחנויות אלה. המתנגדים לרכישה מקוונת טענו כי יכול להיות קשה למצוא את הזוג המתאים. למעשה, תחום מכירת הנעליים הוא כבר יותר משני עשורים באוויר. הקמעונאית המקוונת הראשונה של נעליים הייתה Zappos, שנוסדה ב-1999.

כיום יש הרבה עיצובים שונים של נעליים שניתן לבחור מביניהם. בחלק מהחנויות יש מבחר גדול של מותגים וסגנונות, בעוד שבחנויות אחרות יש מבחר קטן של מותגים ורק כמה סגנונות. אצלנו, בחנות בקתת העור תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים שונים. מנעליים ועד לאקססוריז שיתאימו להן. 

לכן, יתרון משמעותי שיש לבחירה באופציה של קניית נעליים באינטרנט היא שניתן למצוא גם נעליים שאינן זמינות בחנויות. לדוגמה, אם אתם מעוניינים בנעל ספציפית אבל היא אזלה מהמלאי בחנויות, אז אתם כולים פשוט לקנות אותה באינטרנט ולקבלה במשלוח בהקדם האפשרי.

מה עם אבטחת המידע?

עוד תחום שמעט קיבע את חלק מהצרכנים היה אבטחת המידע. אנשים פשוט פחדו להכניס את המידע האישי ואת כרטיסי האשראי לחנויות המקוונות. אך, לאחר שכרטיסי האשראי החלו להציע ביטוח לקנייה מקוונת, ואבטחת המידע השתפרה כולם התחילו להרגיש נוח יותר לרכוש ברשת. סביר להניח שגם אתם רכשתם בעבר מוצרים שונים, נכון?

במיוחד במדינת ישראל, המזמינה מוצרים רבים מכל העולם, יש נהירה רבה לרכישה של מוצרים ברשת. למרבה המזל, כיום לא צריך לחפש רחוק מדי ואפשר למצוא אצלנו את הנעליים בישראל. לא צריך להמתין למשלוח מאמזון בארה"ב או לאלי אקספרס מסין. אפשר להזמין מגפונים לנשים, סנדלים ונעלי ערב בקליק.

איכות גבוהה של מוצרים כחול לבן

כשקונים מוצרים מסין האיכות שלהם מוטלת בספק. פעמים רבות הבגדים מיוצרים מבד דק וזול. המידה לא נכונה או שהגזרה אינה נראית כמו בתמונה. לעומת זאת, קניית נעלים באינטרנט מחנות ישראלית בעלת מוניטין, מבטיחה שהמוצר שיתקבל לא יאכזב. כמו כן, ניתן לשלב מספר מוצרי אופנה שונים בעלי לוק דומה, כמו תיקים לנשים עם נעליים באותו הצבע בדיוק.

מלבד זאת, ברכישה מקוונת מהארץ המשלוח מגיע במהירות הבזק, ולא צריך לחכות לחבילות מדואר בינלאומי. חשוב לזכור גם, כי אם קונים כמה זוגות נעליים עדיין צריך לשלם מע"מ ומכס. המוצרים בארץ, לעומת זאת, נמכרים בתוספת מע"מ בלבד.

למה המחירים של נעליים ברשת יותר נמוכים מבחנות?

שאלה נפוצה מאוד של רוכשי נעליים היא מדוע הזוגות ברשת נמכרות במחיר נמוך יותר אונליין. במיוחד בהשוואה לחנויות פיזיות במרכז הארץ. ענינו על שאלה זו בהרחבה בבלוג שלנו. נסביר כי בקצרה כי היות וההוצאות של בעלי אתרים נמוכות מההוצאות של בעלי חנויות פיזיות, בעלי האתר יכול לגלגל את החיסכון הזה ללקוח. 

כיוון שלמעשה אם הם אינם צריכים לשלם למספר מוכרים, לחנות במרכז העיר ואפילו את חשבון החשמל של החנות – הנעליים יעלו פחות. בנוסף,קל לקנות נעליים באינטרנט כי אינכם צריכים ללכת לחנות ולבזבז את הזמן היקר שלכם. אתם יכולים פשוט להזמין אותן והן יישלחו עד דלת ביתכם, או שניתם כול לאסוף אותן בחנות. כך לא תצטרכו להתמודד עם עומסים, תורים או זמני המתנה ארוכים.

לסיכום, אם אתם מחפשים לרכוש נעליים במחיר משתלם, קניית נעלים באינטרנט תהיה האפשרות הטובה ביותר עבורכם. תוכלו להציץ בקטלוג שלנו ולרכוש את הנעליים המתאימות לכם ולכל המשפחה.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי