* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגפי נשים מעור

מגפי נשים מעור – מתכוננים עכשיו כבר לחורף

הידעתם שמגפי נשים מעור כדאי לקנות כבר בקיץ.בדרך כלל כאשר קונים בגד שמתאים לעונה אחת, בעונה ההפוכה, המחירים יהיו זולים יותר. במאמר זה נרחיב על הנושא ותגלו מה הופך מגפיים אלה לכל כך מיוחדים.

מה זה עור בכלל?

מגפי עור הם סוג של הנעלה העשויה מחומר המופק מעור אמיתי של בעל חיים כלשהו. הם קשים ועמידים, מה שאומר שהם יחזיקו מעמד לאורך זמן. למגפי עור יש גם הרבה סטייל וניתן ללבוש אותם כמעט בכל מצב.

היתרונות של מגפי עור

מגפי עור הם אופנה קלאסית ונצחית, כפי שרואים בטלוויזיה.

כזו  שתוכלו ללבוש לאורך זמן. יש הרבה סיבות למה מגפי עור כל כך פופולריים, אז הנה רשימה של החשובות ביותר:

  • עמידות: מגפי עור מספקים עמידות מדהימה והם מחזיקים מעמד זמן רב יותר מכל סוג אחר של נעל. החומר עמיד בפני סדקים, מים ושפכים.
  •  הם גם מאוד יפים והם נראים אופנתיים כמעט עם כל סגנון או צבע של בגדים. מבגדים מחויטים, ג'ינס ועד למראה נינוח יותר – מגפי עור תמיד ייראו נהדר!
  • עם הנעליים האלה על הרגליים, אתן תרגישו בנוח. לא משנה לאן אתן הולכות או מה אתן עושות. כי החומר הוא רך וגמיש תוך שהוא עמיד ביותר בו זמנית.

תמיד יהיו באופנה

אם נסתכל על העשורים האחרונים, תגלו כי מגפי עור תמיד היו באופנה.

מגף העור היה מצרך ארון בגדים ירוק עד מאז הוצג לראשונה בסוף המאה ה-19. עדיין פופולרי היום, זה תמיד יהיה מתחרה מרכזי במחלקת ההנעלה. כדי להבין מדוע הנעל לכל מזג אוויר זו נשארת כל כך פופולרית, עלינו לבחון מקרוב מה הופך אותם לפריט מלתחה כה רב-תכליתי וחיוני.

ההיסטוריה של המגפיים הללו בקצרה

המטרה המקורית של מגפי עור הייתה להגן על הלובש אותו מפני מזג אוויר רטוב וקר. הם יוצרו לראשונה בהודו, במהלך המאה ה-15 – באזורים עם גשם כבד.

באירופה של ימי הביניים, אנשים השתמשו במגפי עור בעיקר לעבודה חקלאית. הם נלבשו על ידי חקלאים שנזקקו להגנה מפני בוץ או לאלה שיש להם בעלי חיים שעלולים להזיק לרגליהם.

בשלב מסוים במאה ה-17, נשים צרפתיות החלו לנעול נעלי עור מחודדות כדי להתאים לטרנד אופנתי חדש של חצאיות קטנות וכובעים גבוהים. הטרנד לא נמשך זמן רב אבל הוא הותיר אותנו עם מורשת שעדיין קיימת היום.

הציצו באתר שלנו בקתת העור וגלו בקטלוג אינספור אפשרויות של מגפיים לכל עונה ולכל שימוש. החל מנעליים המיועדות לאירועים או לפגישות עסקיות וכלה במגפיים עשויות מעור ליום יום.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי