* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

דגם 1002 : מגפון KELI בצבע חרדל

נעלי נשים במבצע

אף פעם לא יכולים להיות לך יותר מידי זוגות נעליים בארון. כמה טוב שאפשר מידי פעם ליהנות ממבצעים שהופכים את ההתלבטות שלך לקלה יותר: במקום לקנות רק זוג אחד מבין אלו שאהבת, את יכולה לקנות שני זוגות ואפילו יותר. כל האפשרויות פרושות בפנייך עם מחירים משתלמים במיוחד. הנעל שראית בחודש שעבר והתאהבת בה ממבט ראשון, יכולה בזמן מבצע להפוך בקלות להיות חלק בלתי נפרד מארון הנעליים שלך הודות להנחה משמעותית של עשרות אחוזים. נעלי נשים במבצע מאפשרות לך להרחיב את אפשרויות הלבוש שלך כשהנעל החדשה עושה את ההופעה ומושכת את כל העיניים אלייך.

כל צבע ועיצוב, לכל מטרה

נעלי נשים אופנתיות מגיעות בהמון דגמים, סגנונות, עיצובים ומחירים. אין כמו נעל המשלבת איכות ואופנתיות על מנת לגרום לך לרצות לרכוש אותה. נעל חדשה אף פעם לא צריכה עיתוי מיוחד. רכישה של נעל חדשה יכולה להרים לך את מצב הרוח ולהפוך את היום שלך להרבה יותר מוצלח.

נעלי נשים במבצע, בדיוק מה שחיכית לו

לפעמים, שווה לחכות לסוף עונה וליהנות ממחירי נעליים הנמוכים בעשרות אחוזים ממחירם ההתחלתי. כמו כן, משתלם במיוחד לרכוש נעליים ברשת בלי צורך לקום מהכיסא. קניה כזו, ניתן לערוך בכל זמן ובכל מקום והמחירים לרוב, יהיו אטרקטיביים במיוחד. מומלץ לברר לפני הרכישה אם מדובר באתר אשר לו מדיניות החזרה הוגנת של מוצרים.

כשהמחיר מתאים כמו נעל לרגל

נעליים משרתות אותך לאורך כל היום ולפעמים גם בערב. כשמדובר על נעל יפה, נשים מוכנות לפעמים לשלם עליה מחיר יקר במיוחד. אין ספק מדובר בפריט הכרחי. נעליים משלימות את הלוק שלך ובמקרים רבים, גורמות לך להיראות רזה וחטובה יותר. רוב הנשים, מחזיקות באוספי נעליים מכובדים. נעלי נשים במבצע ישמחו כל אישה כי הרי תמיד טובים שני זוגות מזוג אחד.

לפעמים חלומות מתגשמים

בין אם מדובר על נעל עקב לבילוי בערב, נעל מעוצבת לעבודה במשרד, נעליים שטוחות, מגפונים, מגפיים, נעליים עם עקב סטילטו, נעלי סניקרס או פלטפורמה, כשמדובר על נעלי נשים, אין סוף למגוון, לצבעים, לדגמים ולסגנונות. גם כאשר מחיר הנעליים זול ואפילו מצחיק בעקבות מבצע, חשוב לבחור בנעל איכותית המשלבת נוחות ואיכות ולוודא כי אכן יש לך צורך בנעל או שהיא עומדת להישאר בארון שלך כאבן שאין לה הופכין.

נעליים ישמחו לבב אישה

אז גילית שבחנות הנעליים האהובה עלייך יש מבצע מדהים. סטייליסטיות מובילות מציעות לך לפתוח את ארון הנעליים וגם את ארון הבגדים ולבדוק לאיזה זוג את באמת זקוקה. האם את מוזמנת לאירוע מיוחד בקרוב וצריכה נעל עם אפקט ה"וואו" שיעשו לך את ההופעה? האם הגיע הזמן לנסות סגנון נעליים חדש? האם לאחרונה את מעדיפה ללבוש שמלות ומגפיים יהיו הבחירה המושלמת? חשוב לבחור נעל שאת באמת זקוקה לה ולנצל את המבצע בצורה הטובה ביותר.

הנעליים היפות בעולם

בקתת העור היא רשת נעליים המתמחה בייצור וייבוא של נעלי נשים איכותיות. ההיכרות העמוקה ומרובת השנים עם אופנת נעלי הנשים והבנת צרכי הלקוחות, הפכה את הרשת לאהובה על נשים בכל רחבי הארץ. בה הם יכולות למצוא מגוון עצום של נעלי נשים במבצע, מגפיים, מגפונים, כפכפים, סנדלים ועוד פרטי הנעלה – באיכות גבוהה ועם נוחות שאין שניה לה. את הנעליים האיכותיות תוכלו למצוא בכל אחת מחנויות הרשת וכן ניתן לבצע רכישה און ליין ישירות מהאתר המציע מגוון עצום של אפשרויות במשלוח עד הבית.

רוצה להתחדש? זה הזמן להיכנס לאתר ולהתפעל מהגוון, העיצובים והמחירים.

אנחנו לרשותכם, צרו קשר עוד היום.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי