* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

בחירת נעלי הליכה

בחירת נעלי הליכה

חשוב לך שבמהלך היום יהיה לך נוח בכפות הרגליים? האם נעלים נוחות יכולות להיות אופנתיות? כיצד מבצעים בחירת נעלי הליכה ורוכשים נעליים נוחות באינטרנט?

נעלי הליכה לא חייבות להיות נעלי ספורט, כיום ישנן נעליים רבות שמתאימות להליכות ארוכות ולנעילה לאורך שעות היום הרבות. נשים רבות צריכות נעליים שיהיו גם אופנתיות ואלגנטיות אך גם יצליחו לשאת את תלאות היום ולתת לרגל תחושה נעימה, רעננה ומאווררת. בחירת נעלי הליכה ליום יום היא בחירה אותה יש לבצע לאחר מחשבה ולאחר הכרה של התחום, במיוחד אם יש לך רצון לבצע רכישה אונליין.

בחירת נעלי הליכה אופנתיות

אף אחד לא אמר שאופנה ונוחות לא יכולים ללכת יחדיו, להיפך, המגמה היום היא בדיוק זו – לשלב בין שניהם. כיום חברות רבות מייצרות נעלי הליכה ליום יום בעלות אמירה אופנתית. בדרך כלל נעלי עור יהיו נוחות יותר כיוון שהעור מתאים את עצמו לכף הרגל עם הזמן, שומר עליה מאווררת ואינו נהרס בקלות. כיום ישנן נעלי עור לכל עונה בשנה באיכות מעולה, כפכפים, סנדלים ונעלים סגורות לחורף שיכולות להחזיק מעמד לאורך שנים ומחירן שווה לכל נפש.

מה חשוב לדעת לפני בחירת נעלי הליכה

ישנם כמה נושאים חשובים עליהם יש להקפיד בבחירת הנעלים:

  • קלילות – הנעל צריכה להיות קלה ונוחה. נעל כבדה ומסיבית תכביד על ההליכה במהלך היום ותגרום לעייפות ולכאבים שונים ברגליים.
  • גיל – ככל שהגיל עולה כך יש צורך לשמור על יציבות הרגל. חשוב לנעול נעל נוחה שמחזיקה את הרגל על הקרקע בצורה יציבה. כמו כן חשוב שהנעל תתפוס את כף הרגל בצורה טובה וזאת מבלי ללחוץ עליה.
  • נשימה – בריאות כף הרגל מתחילה ונגמרת הרבה פעמים בצורה שבה הרגל שלנו נושמת בתוך הנעל. אם הנעל תלחץ על הרגל ותמנע ממנה אוורור לדבר יהיו השלכות בריאותיות על כף הרגל. יש לשים לב שהנעל אינה חונקת והיא עשויה מחומרים שמאווררים את כף הרגל בכל מזג אוויר.
  • נוחות – יש לשים לב שהנעל אינה לוחצת ושיש מספיק מרווח לאצבעות הרגליים. כמו כן, רצוי לבחור נעל במידה אחת גדולה יותר מהרגל ועם מבנה רחב יחסית על מנת לאפשר לכף הרגל מרווח.

פתרנו לכם את הבעיה

חברת בקתת העור מעמידה בפני לקוחותיה מגוון אדיר של נעלי הליכה ונוחות באתר האינטרנט. אנו מתמחים בתחום ההנעלה כבר שנים רבות ועם השנים למדו את המארג העדין של האישה הישראלית וצרכיה. ביכולתך להזמין ממש עכשיו נעלים אונליין דרך האתר וליהנות ממשלוח מהיר וממחיר משתלם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי