* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגפוני עור לנשים

אופנה יכולה להשתנות מדור לדור, אך קיים מוצר אחד שתמיד ילווה אותנו, בכל שנה ולאורך כל השנה – מגפוני עור לנשים .הם מעניקים לכל אחת עוד מספר סנטימטרים לגובה, משתלבים היטב עם כל מכנס או חצאית, ומאפשרים לכל אחת ליצור מראה קלאסי ומהוקצע הן בתוך ג'ינס צמוד והן תחת מכנס יוקרתי מחויט ומגוהץ למשעי.

בואו להתרשם מהאתר של בקתת העור

מגפונים לחורף 

כאשר הטמפרטורות מתחילות לרדת, וטיפות הגשם הראשונות מרעננות את האוויר זה הזמן להתחדש. בעונה זו מחפשים את הדרך הטובה ביותר להתהלך על המדרכה בלי להרטיב את כפות הרגליים. אכן, אין דבר טוב יותר מנעל שמכסה את כפות הרגל היטב, נוחה ומגינה. מגפוני עור לנשים הם הבחירה המושלמת לסתיו והחורף. זאת משום שהעור הטבעי מתרחב ומתכווץ, מאפשר לרגל לנשום, ועדיין מעניק את האיטום המושלם שמונע מטיפות המים לחדור לנעל.

בואו לדעת איך לזהות עור אמיתי

מגפוני עור לנשים – הליכה נוחה ובטוחה

יום שמש נעים מחכה לכן, ואתן רוצות להיראות במיטבכן. נעלי הספורט נראות פשוטות מדי ליום כזה, ונעלי העקב הדקיקות לא מתאימות להליכה ארוכה. גם כאן זוהי הבחירה המושלמת. מגפוני עור לנשים כוללים סוליות נוחות שמסוגלות ללוות אתכן מהבוקר עד הערב, ללא הכאב המעיק של נעלי העקב.

מגפוני עור לנשים במגוון צבעים

מבחר הגוונים שניתן למצוא ברכישת נעליים אלה הוא עצום. השחור והאפור משתלבים כמובן עם כל מכנס, ומתאימים לכל אירוע. הגוונים החומים מתכתבים עם בגדים בגוונים חמים ועם ג'ינס. כמובן, אי אפשר גם בלי זוג מגפוני עור בגוון לבן שמתאים ליציאה לאירועים.

הביטו על הבגדים שאתם לובשים עכשיו וחישבו על השדרוג הנפלא למראה שלכן אם רק הייתם מוסיפים מגפון עם עקב קל. חישבו על הצבע הנכון שהיה מתאים להיום, והוסיפו אותו לעגלת הקניות. הנעליים האלה ילוו אתכן לאורך השנים הקרובות, הן במהלך יום העבודה והן לבילוי בשעות הערב.

אל תסתפקו רק בנעלי הפלסטיק הסינתטיות, היום מגפי עור נמצאים בהישג ידה של כל אחת. מצאו את הנעליים המושלמות עבורכם בחנות שלנו, ופנקו את עצמכן גם בזוג נוסף בצבע אחר. מחר, כבר תוכלו להרגיש כמו דוגמניות צמרת עם הנעל החדשה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי