* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי נוחות אלגנטיות

איך מודדים מידות נעליים? מה כדאי להכיר בכל הנוגע ליתרונות של נעלי נוחות אלגנטיות?

מדידה מדויקת עוזרת לבחור את כל סוגי נעלי הנשים. בשביל לבחור נעל שתיראה טוב, תהיה נוחה ותישאר אלגנטית גם אחרי כמה שנים, צריך לבצע מדידה מדויקת. בעיקר, המדידה המדויקת חשובה אם מתכננים לחסוך בהוצאות על ידי רכישת נעליים אונליין.

נעליים במידה שלך? בשביל זה יש את בקתת העור

בקתת העור גאה להציג בפניך קטלוג מגוון של נעלי נשים איכותיות. אם חשוב לך להשיג נעליים טובות במחיר משתלם, הגעת למקום הנכון. מלבד היצע גדול של נעלי נוחות אלגנטיות, אנו מתחייבים לאיכות ללא תחרות. כמו כן, אצלנו המידות מדויקות ומדידה פשוטה של כף הרגל תבטיח לך את הגודל האידיאלי.

היתרונות של נעלי נוחות אלגנטיות

נעלי נוחות שמצליחות לשמור על סגנון עיצוב אלגנטי יכולות להתאים לנשים בטווח רחב של גילאים. אצל נשים צעירות, זה פתרון אידיאלי עבור שעות הפנאי, בילוי חברתי או מסיבה. בגילאים מבוגרים יותר, אפשר להשתמש באותן נעליים גם לעבודה ולפגישות חשובות.

נעל אלגנטית גם מתכתבת עם סגנונות לבוש שונים. אם הנעל מעוצבת בצורה אלגנטית וסולידית, יהיה קל לשלב אותה עם פריטי לבוש מגוונים. זה הופך את הרכישה של נעליים אלגנטיות למשתלמת ומומלצת.

חוץ מזה, כיום אפשר להשיג נעל אלגנטית שגם תומכת בכף הרגל. זה למעשה ההיבט של הנוחות, שבזכותו נשים מסוגלות לדרוך על אותה נעל לכל אורך שעות היום בלי להרגיש כאבים.

טיפים למדידת נעליים

את אורך כף הרגל אפשר לבחור בסנטימטר עוד לפני שבוחרים נעליים. קודם כל, עומדים על דף נייר כאשר כל כף הרגל בתוכו. שנית, מסמנים את קצוות כף הרגל מהעקב עד האצבע בחלק הכי ארוך. לבסוף, מודדים את המרחק בס"מ ומשווים לטבלת מידות.

מידת נעליים של 35 למשל תתאים לאורך של 21.5-22.2 ס"מ. לשם השוואה, מידה 43 תתאים לאורך של 27.7-28.4. בנעלי נשים שאמורות להיות גם נוחות וגם אלגנטיות, המדידה הזו היא קריטית. אחרי שמודדים, אפשר להזמין את הנעליים אונליין כדי לחסוך זמן וכסף.

לא כדאי להתפשר על נעלי נוחות אלגנטיות!

הקטלוג של בקתת העור יוכיח לך שבנעלי נשים – אין מקום לפשרות. אנו דואגים לרכז בקטלוג רק דגמים מעולים, איכותיים ונוחים. כמו כן, אצלנו בקטלוג כבר יש דגמים מפתיעים בעיצובים אלגנטיים. אז אם השילוב הזה חשוב לך, כדאי להציץ בדגמי נעלי נוחות אלגנטיות שיש אצלנו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי