* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי נשים במידות גדולות

חיפשת במקומות רבים אבל לא מצאת נעלי נשים במידות גדולות בארץ? איפה ניתן למצוא נעלי נשים במידות גדולות? כיצד יהיה חכם לרכוש נעלים במידות גדולות אונליין?

אין אישה עם מידת נעלים גדולה מ-40 שלא מכירה את הבעיה למצוא נעל בחנויות הנעלים ולא מדובר כאן רק על חנויות הנעליים המובילות, מדובר כמעט על כל חנויות הנעלים. קשה מאוד למצוא נעל ובטח נעל אופנתית כאשר מדובר על נעלי נשים במידות גדולות ככלל. כיום יותר ויותר יצרנים מבינים כי מידות הנעלים של הנשים גדלות עם הזמן ויש צורך להתייחס ברצינות לפלח זה של השוק.

איזו נעל מתאימה לנשים גבוהות?

אישה גבוהה עם כף רגל גדולה יכולה לנעול כל נעל שאישה בכל גובה אחרת נועלת, אך נשים רבות מעדיפות לא להבליט עוד יותר את הגובה שלהן עם עקב. העקבים הגבוהים אמנם מחמיאים מאוד לרגל אך כאשר אישה היא גבוהה בלאו הכי, נעל עקב יכולה לגרום לה להיות גבוהה מידי לעומת כל הנוכחים האחרים לידה ונשים רבות מעדיפות לנעול נעל שטוחה או נעל עם עקב קצר יחסית.

נשים גבוהות רבות אוהבות כפכפים שטוחים, נעלי סירה שטוחות ומוקסינים. רבות אוהבות נעלי ספורט אלגנט ובחורף מגפיים שטוחות אופנתיות. כל הנעלים האלו מאוד מחמיאות למראה כף הרגל ומותאמות לכל גובה.

כיצד מומלץ לרכוש נעלי נשים במידות גדולות אונליין?

היום אפשר לקנות הכול באינטרנט והדבר הפך את חייהן של נשים בעלות כף רגל במידה גדולה לקלים בהרבה. כל מה שצריך לעשות כדי למצוא נעל איכותית הוא לחפש, בכל שעה ומכל מקום. חשוב מאוד להקפיד לרכוש באתר ותיק, מיומן ובעל תודעת שירות גבוהה, כמו כן חשוב מאוד לשים לב שהמידות כתובות בצורה מדויקת וכי יש פירוט על החומרים ממנו עשויה הנעל.

מה לגבי משלוחים?

דבר נוסף שכדאי לשים אליו לב הוא נושא המשלוחים – תוך כמה זמן מגיע המשלוח והאם הוא יכול להגיע למקום המגורים שלך? כמו כן, כדאי לבדוק האם ישנה עלות למשלוח. נושא נוסף חשוב שקשור למשלוחים הוא מדיניות ההחזרים של החברה – יש לבדוק האם ניתן ואם כן אז כיצד להחליף את המידה בנעל במקרה שהיא אינה מתאימה, במרבית המקומות ניתן יהיה להחזיר את הנעל ולקבל את התשלום במידה ולא נעשה בה שימוש בתוך 14 ימים.

אצלנו מגוון נעלי נשים במידות גדולות

אתר בקתת העור שם לו למטרה להוות כתובת עבור נשים שמעוניינות בנעלים איכותיות בכל הסגנונות ובכל המידות. אנו שמים דגש נרחב על נוחות השימוש באתר ומדיניות המשלוחים שלנו נוחה במיוחד. באתר ניתן למצוא מגוון רחב במיוחד של נעלים לכל עונה ובהתאם לאקלים הישראלי ולאופנות המשתנות. כדי למצוא נעלים במידות גדולות יש להיכנס כבר עכשיו לאתר, להזמין והנעלים יהיו בדרך אליך!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי