* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי AEROFLEXY

ארופלקסי AROFLEXY
69399
69399
69399
69399
69399

נעלי אירופלקסי

מותג Aeroflexy כבש את ישראל בשני האחרונות, במגוון עצום של עיצובים מרהיבים העשויים מחומרי גלם נוחות במיוחד. סנדלי החברה, המתהדרים בתווית 100% Vegan – משלבים את היתרונות של מייקרופייבר איכותי עם חומרי גלם נוחים ועמידים במיוחד.  בעמוד תוכלי למצוא מבחר נעלי נשים פרי ידו של יצרן המותג המתאימות לכל אירוע ולכל חלק ביום. קראו אודותינו כאן.

נעלי אירופלקסי – סנדלים נוחות במיוחד

תוכלו להתרשם מהסנדלים השונים באתר ממותג aeroflexy. הדגמים השונים מופיעים בצבעים אטרקטיביים במיוחד, כאשר כל עיצוב כולל מספר רצועות העוטפות את הרגל ברכות.
ניתן גם למצוא זוגות אחרונים המופיעים במבצע בעלות של 99 ₪ בלבד. כנסו לתמונה של כל דגם ותגלו את המידות והצבעים השונים בהם הוא מוצע.

אפשר לבחור בין סנדלים הכוללים עקבים עדינים או סנדלים אורתופדיות עם מצע נוח, ההופך את ההליכה לחוויה נוחה ונעימה בימי הקי החמימים. חומרי הגלם נועדו להעניק לרגל את הנוחות המירבית, והאפשרות לנשום בתוך הנעל למניעת הזעה.

סנדל אלגנטי במגוון צבעים

רוצים לצאת בסוף היום למסעדה או לריקוד ולנעול נעל נוחה עם עקב נמוך? הציצו בדגם KRISTAL המוצע במגוון רחב של צבעים.

דגם זה מזכיר סנדלי סירה סטנדרטיות, אך עם טוויסט חשוב אחד. הוא נוח להפליא. הנעל נראית כמו עור אך בפועל עשויה מחומרים שלא נלקחו מעולם החי, לכן גם נעל זו היא 100% VEGAN. מאחורי העקב תמצאו אבזם שמאפשר לכל אחת להתאים את הנעל באופן מושלם לגובה ורוחב החלק האחורי. מהיום, לא צריך לדאוג כשרוקדים ללא הפסקה באירוע עם הנעל הזו. תוכלו ליצור עימנו קשר ולגלות עוד על כך.

כפכפי נוחות

עוד אפשרות שממתינה לכם במותג הזה היא כפכף נשים מעוצב ונוח במיוחד. הוא יכול ללוות אתכם ביום העבודה – כאשר הנעל נראית כנעל מעוצבת איכותית. בערב, ביציאה לים כאשר הבריזה על פניכם, אותה נעל מתאימה גם להליכה על החוף או הטיילת.

השילוב המושלם בין גוונים וטקסטורות שונות (מטקסטורת עור נחש, עיצוב צ'יטה צהוב־שחוק ועד לכסוף מבריק) הופכות את הכפכף הזו לפרטנר מושלם המתאים לכל פריט לבוש.
כל הנעליים כוללות מנח נוח במיוחד שמרגיש כאילו צועדים על גבי ענן, והסוליות העמידות במיוחד מלוות אתכן לאורך שנים רבות.

אוהבות סגנון בוהו? קנו נעלים קלועות

נעלי אירופלקסי מגיעות גם בגרסאות הכוללות קליעה מרשימה שמתאימה לשמלות בוהו קלילות במיוחד. אפשר להתרשם מהזוגות האחרונים המופיעים בצבעים שמחים כמו אדום וצהוב. כמו כן, תוכלו גם להתחדש במגוון נעלי נשים בגוונים סולידיים כמו אפור, שחור וחום המתאימים לכל מערכת לבוש.

מזמינים נעליים לכל העונה

עכשיו, אתן יכולות להתהדר מראש בנעליים לכל העונה. הזמינו נעליים ליציאה לאירוע, לים ולעבודה. הכפכפים הנוחים מאפשרים להתלבש במהירות ולצאת. ללא צורך בקשירה של שרוכים או בגרביים.
עם הממשק המאובטח שלנו, ומערכת ההזמנות החכמה, הנעליים יכולות להגיע אליכם עד הבית במהירות. אין צורך לצאת כדי לקנות נעליים. ההיצע הנרחב נמצא מולכם, לבחירה ורכישה בקליק. רק הוסיפו את המוצרים לעגלה וגלו את הדרך המהירה והנוחה לשופינג ההנעלה המושלם. אפשר לקנות לא רק בכרטיס אשראי אלא גם עם ביט ואפל פיי. כמובן, שאתם מוזמנים גם לאחד מהסניפים שלנו בצפון בהן תוכלו לראות את הנעל.