* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

איך לקנות אונליין

כיצד קונים נעלים און ליין? כיצד בוחרים אתר לרכישת נעלים און ליין? מה כדאי לדעת לפני שיוצאים לדרך?

עידן הקורונה שינה את כללי המשחק, כולם קונים און ליין וכבר אין שום כללים למה שאפשר לקנות או אי אפשר לקנות דרך הזמנה מקוונת. אנשים קונים אוכל, בגדים, משחקים, מוצרי פארם ונעלים און ליין וזאת משום שמדובר על שיטת הרכישה הנוחה ביותר ולעיתים קרובות המשתלמת ביותר. אפשר ללמוד איך לקנות אונליין באופן בטוח ונוח? בהחלט, יש לפעול על פי כללים מסוימים ולהבטיח שכל רכישה תהיה משתלמת.

היכנסי לראות עכשיו את קולקציית נעלי נשים

הכלל הבסיסי – איך לקנות אונליין

אחד הכללים החשובים שיש לדעת לפני שיוצאים לדרך הוא שאתר איכותי הנו אתר שמכבד את עצמו, התמונות שלו ברורות ונוחות, הממשק נוח למשתמש והגלישה נוחה. רכישה באתר שאינו מושקע יכולה לרמז על כך שהתקציב באתר הנו נמוך והדבר אומר דרשני. בעלי חנויות שמכבדים את עצמם מקימים אתר מושקע ונוח, מפורט, בעל יכולות נוחות להזמנה, רכישה, הגדלת תמונות וכדומה.

איך לקנות אונליין – טיפים לבחירת אתרים

כאשר מחפשים אתרים לרכוש מהם און ליין חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים:

ותק – האם האתר הנו אתר ותיק? האם מדובר על עסק שנמצא בתחום שנים רבות?

איכות – האם התמונות באתר ממחישות את המוצר? האם ניתן לעשות תקריב ולראות את המוצרים באופן נוח ומכמה זוויות?

משלוחים והחזרים – האם הרכישה באתר מאובטחת? האם ישנה מדיניות של משלוחים והחזרים במידת הצורך והיא ברורה בעת הרכישה?

פרטים – האם כל הפרטים רשומים באופן נוח? למשל, אם מדובר ברכישת נעלים, האם כל המידות רשומות? האם יש מפרט של הנעל? האם כתוב מאיזה חומרים הנעל עשויה?

לפני שיוצאים לדרך

לאחר שהובנו הכללים הבסיסיים שאמורים להבטיח רכישה בטוחה איך לקנות אונליין חשוב מאוד לשים לב לכמה דברים נוספים. ראשית כל, חשוב להגדיר מראש מה מחפשים, כמה תקציב יש לשם כך ולהשתדל לא לחרוג ממנו כי קל מאוד לחרוג באינטרנט. חשוב מאוד לשים לב למחיר המשלוח – האם הוא מצוין במקום מסוים? האם המשלוח והטיפ לשליח נלקחים בחשבון כחלק מהתקציב או בנפרד ממנו? ונושא חשוב נוסף הוא זמנים. חשוב לוודא שהזמנים למשלוח באתר מדויקים במידה ויש צורך ברכישה לה יש מגבלות זמן, למשל, אם צריך בגד או נעל עד לתאריך מסוים של אירוע.

לדגמי new collection הקולקציה המטריפה של החורף

מבטיחים לכם חוויית גלישה אחרת

אתר בקתת העור הנו אתר המאגד תחת קורת גגו ניסיון של למעלה מ-40 שנה בתחום ההנעלה. אנו מייבאים ומייצרים נעלי איכות ולאורך השנים מתאימים עצמנו לאופנות המתחלפות ולצרכי האישה הישראלית. חוויית הגלישה באתר הנה בטוחה, נוחה ומשתלמת ואנו שמים דגש מיוחד על נושא השירות, שהוא נר לרגלינו.

חיפשת מידע אודות איך לקנות אונליין נעל איכותית? ביכולתך ממש עכשיו להיכנס לקטלוג שלנו – ולהזמין זוג נעליים בראש שקט.

או להיכנס לצור קשר ונחזור אליך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי