* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

סנדלי קיץ לנשים

סנדלי קיץ לנשים – שטוחות או עם עקב?

כאשר הקיץ מגיע כולן מתחילות לחדש את ארון הנעליים במוצרים שמתאימים לטמפרטורות הגבוהות. אחד מהמוצרים הללו הוא סנדלי נשים שטוחות ומרשימות. כאשר מתלבטים בין מספר סנדלי קיץ לנשים, כדאי לזכור דבר אחד. בניגוד לנעלי הגברים לנשים יכול להיות גם עקב גבוה. במאמר זה נדון בקצרה כיצד לבחור את העקב שלכן.

נוחות ויופי – כל אחת והרגלי ההליכה שלה

ישנן נשים שרגילות ללכת עם נעלי עקב, והן מרגישות בנוח גם בהליכה של שעה שלמה. אחרות, מעדיפות דווקא סנדלי קיץ לנשים שיהיה עם עקב שטוח.
בנוסף, יש נשים שמעוניינות להשתמש בנעל כדי להגביה את עצמן. עבורן, נעלים שטוחות יהיו פחות מתאימות.

ויש מי שמעדיפה להתלבש בבגדים נוחים מאד, שפחות משתלבים עם נעלי עקב.

סנדלי קיץ לנשים – תלוי לאן יוצאים

אספקט נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא לאן מתכוונים לצאת עם הנעל. במידה ואתן מתכוונות לשהות בעבודה, ובעיקר יושבות, תוכלו להסתדר עם סנדלים עם עקב. אך, במקרה שהעבודה שלכן דורשת עמידה ממושכת או הליכה מרובה מחדר לחדר – כדאי לבחור סנדל שטוח.
אם דווקא מדובר ביציאה לבילוי או לאירוע בערב – כמובן שתעדיפו נעל מרשימה יותר שמשתלבת עם בגדי הערב. במקרה זה, לעקב יהיה יתרון בולט.

שמרו על כל האפשרויות פתוחות

נסיים בהמלצה. כדאי לשמור על כל האפשרויות פתוחות לפניכן. לכן, רכשו סנדלי קיץ לנשים בשתי הגרסאות. אחת עם עקבים ואחת בגרסה שטוחה ונוחה. כך, לא משנה איזו נעל תרצו – ימתין לכן הסנדל הנכון בארון.מה שחשוב הוא לבחור מוצר נוח, העשוי מחומרי גלם שמאפשרים לרגל לנשום בקלות.

לסיכום, אם אתן מתלבטות איזו נעל לרכוש, עם עקב או ללא עקב התשובה פשוטה. השאירו לכן מגוון של אפשרויות לכל צורך, ושדרגו את הארון במספר זוגות נעלים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי