* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

לבחור נעל נוחה

לבחור נעל נוחה – כך תעשו זאת

רבים מתלבטים כיצד לבחור נעל נוחה ובכל זאת לא להתפשר על העיצוב. קיימות מספר דרכים לעשות זאת, המבוססות על ניסיון העבר שלכם והנעליים המתאימות לכם כיום. במאמר זה נדון על כך בהרחבה.

עקבים או לא?

נשים רבות מתלבטות האם לרכוש נעלי עקב יפות או נוחות. בפועל, לא חייבים להתפשר. ישנן פלטפומות נוחות להפליא שמעניקות גובה רב ועדיין עוטפות את הרגל ברכות. כמו כן, אפשר לבחור מגפונים נוחים עם עקב קטן כמעט ולא מרגישים. עבור גברים, כמובן ההחלטה פשוטה בהרבה, משום שהעקבים אינם מפריעים בהליכה. עבורם, חשוב שהנעל תתאים לרגל, ואם מדובר בנעל עור קשה יש לרככה עם חומרים מתאימים המאפשרים לעור להיות גמיש, ולהתאים בדיוק לרגל.

האם אפשר לבחור באינטרנט?

מי שכבר מכיר היטב את הגזרה המתאימה של הנעל עבורו, יכול לבחור בקלות באינטרנט נעליים נוחות. מסנדלים וכפכפים ועד לנעליים מהוקצעות לאירוע. המבחר הוא עצום בתחום הזה.

אפשר גם לבחור בין חומרי גלם שונים החל מעור טבעי וכלה בנעליים עם שכבה דמויית עור.

מי שאוהב את המגפיים החורפיות, ישמח למצוא נעליים עם ריפוד מתאים ושכבה פנימית שמעניקה יציבות לרגל.

לבחור נעל נוחה – המידה של הנעל

אסור להתפשר על דבר אחד. המידה של הנעל. אם אתם מחפשים דרך לבחור נעל נוחה, חשוב שהיא תהיה בדיוק במידה שלכם. נעל גדולה או קטנה מדי יכולה ליצור חיכוך שעשוי לגרום ליבלות. מה עושים אם אתם חצי מידה מעל או מתחת? תוכלו למצוא מדרסים מותאמים אישית שיתאימו את גודל הנעל לרגל.

כל רגל והמאפיינים שלה

הידעתם כי רגל ימין עשויה להיות שונה לחלוטין מרגל שמאל? לכל רגל יש את המבנה האנטומי שלה. אנו לא מדברים רק על הקשתות בחלקים הפנימיים של הרגל, אלא גם על מבנה האצבעות ואפילו העצמות מתחת. לכן, אם אתם מרגישים שהנעליים שלכם אינן נוחות, גם אם לבשתם אותם שנים רבות, יתכן שמשהו במבנה של הרגל השתנה. תוכלו להעזר באורתופד ולהתאים מדרסים באופן אישי, לאחר סריקה של כף הרגל.

לסיכום, אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לבחירה של נעליים נוחות, התחילו מהמידה ולאחר מכן בחרו את העיצובים האהובים עליכם ביותר. מצאו נעל מחומרי גלם איכותיים ולא פלסטיק פשוט, ותגלו שכיף ללכת איתן לאורך זמן.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי