* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי ערב לנשים עקב נמוך

נעלי ערב לנשים עקב נמוך – נוח ונעים ללכת

אחד מהסודות הגדולים של נשים ההולכות על נעלי עקב גבוה הוא הנעל השניה בתיק. זו שנוח לצעוד איתה, והיא ללא עקב או אינה גבוהה במיוחד. לאחר תקופת הקורונה, בה היינו סוגרים בבית רב הזמן, נשים רבות גילו כי הן אינן רוצות לחזור לנעליים הגבוהות שמקשות על ההליכה. הן מעדיפות נעלי ערב לנשים עקב נמוך, נוח במיוחד וקל לנשיאה בעת הצורך. אפילו בחתונות אנו רואים את הכלה מחליפה מספר מחלצות ומשנה גם את הנעליים. במאמר זה נעסוק בנושא בהרחבה. צרו עימנו קשר להמלצות על הנעליים שלנו.

האם הסנטימטר הזה חשוב כל כך?

אם נבחן את ההבדל בין נעלי נשים עקב נמוך לנעליים עם עקב גבוה יותר, נגלה כי אין ממש הבדל בגובה. סנטימטר אחד או שניים יהיו כל ההבדל. לכן, נשים שצועדות עם נעל כזוז כדי להראות יותר גבוהות עושות טעות גדולה. זה לא באמת משנה.

הדבר החשוב יותר הוא הנוחות בהליכה. לא נעים לראות מישהי שאינה יכולה לרקוד במסיבה או ללכת מרחב רב מהרכב, רק בגלל שבחרה בנעל הלא נכונה.

יש גם נעליים יפות ומחמיאות עם עקב נמוך

חלק מהנשים בוחרות בנעליים עם עקב גבוה בגלל הצורה שבה הנעל מעוצבת. לאורך השנים תעשיית האופנה החמיאה לנערות הלובשות נעליים כאלה. אך בפועל, הסיבה לכך היא שונה. הנעל ממשיכה את הרגל והנשים נראות גבוהות יותר.

כיום, זה באמת לא משנה, משום שניתן לשנות את צילומי האופנה באמצעות תוכנות ממוחשבות. לכן, הדוגמניות יכולות לנעול כל נעל שהיא בסשן הצילומים, והגרפיקאי יחליף לאחר מכן את הנעל.

גם יותר בריא לרגל

הידעתם כי עקב נמוך הוא גם יותר בריא לרגל? הסיבה לכך היא הדרך בה כפות הרגליים נושאות את משקל הגוף. אם צועדים עם עקב גבוה כל המשקל עובר לכריות הרגל בחלקן הקמי. הקשת של הרגל נושאת לחץ עצום ולעיתים מתגלים בה סדקים זעירים. לאורך השנים, כאשר אותה קשת היא פחות גמישה הסדקים יכולים להפוך בהדרגה לדלקות שונות. לכן, נעילה של נעלי נשים עקב נמוך יכולה למנוע את הצורך במדרסים בגיל צעיר.

הולכים בשלוליות בחורף? נעליים נמוכות יהיו יותר פרקטיות

אם אתם מחפשים מגפיים או מגפונים לחורף, שיתאימו גם להליכה בגשם, העקב הנמוך מנצח. ממש לא נחמד ללכת בגשם עם נעליים גבוהות מדי, שיכולות לגרום להחלקה. לכן, אם תשימו לב מרבית המגפיים שנועדו לחורף הם דווקא עם עקב נמוך.

נעלי ערב לנשים עקב נמוך – עור או לא?

כעת, כאשר אתם מסתכלים בקטלוג של הנעליים באתר, אתם בוודאי תוהים. האם מדובר בנעלי עקב נמוך העשויות מעור או בנעליים שעשויות מחומרים דמויי עור? התשובה כפולה. כן ולא. ישנם נעליים עם חותמת VEGAN לצידן שאינן עשויות מעור. כמו כן, ישנן בקטלוג מגפיים ונעליים נמוכות שעשויות מעור טבעי.

קל מאוד להבחין בהבדלים בין הנעליים השונות אם קוראים את התיאור המצורף לכל נעל.

נעלי ערב לנשים עקב נמוך -היכן אפשר להשיגן?

אחד היתרונות של נעלי ערב לנשים עקב נמוך הוא שקל מאוד להשיג אותן. הן ברשת האינטרנט והן בחנויות פיזיות. היות ולא ממש צריך למדוד את הנעל לפני הרכישה, משום שהיא אינה בעלת עקב שעשוי להיות לא נוח, הקנייה המקוונת היא האופציה המשתלמת ביותר.

לסיכום, אם אתן מתלבטות כיום עם איזו נעל לצאת לאירוע הבא, כדאי לשקול גם נעליים עם עקבים נמוכים. הן יעניקו את הנוחות המרבית. אפשר למצוא אותן בשלל גוונים, עיצובים וצורות באתר שלנו. כל זאת במחירים אטרקטיביים במיוחד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי