* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

אופנה צנועה ושילוב נכון של נעליים

אחד מהאתגרים הנפוצים בו נתקלות נשים רבות שמתחילות להתלבש אופנה צנועה הוא התאמת הנעליים. אם עד כה היו רגילות לשלב גם נעלי ספורט עם הג'ינס, כאשר לובשים חצאים נעליים אלה פחות מתאימות. במאמר זה נדון בהרחבה באפשרויות השונות המתאימות לסט חצאית וחולצה או לשמלה.

מגפונים במקום מגפיים

השינוי הראשון יהיה כמובן להתחיל ללבוד מגפונים אופנתיים במקום מגפיים ארוכים. היתרון של נעל זו הוא הנוחות הרבה שלה וכמובן ההתאמה גם לימים החמים יותר בשנה. בעוד מגפיים ארוכות משוות לרגל גזרה נאה, הן משתלבות פחות בפריטי אופנה צנועים. מגפונים, לעומת זאת, הם פשוט נעל גבוהה יותר שמעניקה גם תמיכה וחימום לקרסול. אפשר למצוא אותן במגוון רחב של צבעים וגוונים שונים. אפשר לקרוא אודות החנות שלנו בקתת העור ולראות איך אני מביאים לישראל פריט זה ופריטים רבים נוספים בתחום האופנה.

שילוב של נעלי עור ובד

היבט נוסף שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים נעליים שמתאימים לביגוד אופנה צנועה הוא חומר הגלם שממנו עשויה הנעל. חלק מהנשים מעדיפות ללבוש בגדים המשלבים עור או טקסטורה של עור.

אחרות, יעדיפו דווקא נעלי בד עדינות שצמתאימות למרקם (טקסטורה) או הצבע של הלבוש.

לחשוב לזכור, כמובן, שאם בוחרים נעלי עור אמיתי הן יוכלו ללוות אתכן זמן רב יותר. רק חשוב, כמובן, לשמור על העור באמצעות שימוש במרכך מתאים. הוא יעניק עמידות גבוהה לנעל למשך שנים.

אין זה משנה באיזה חומר גלם תבחרו, תוכלו להתאים אותו ככפפה ליד לביגוד הצנוע שלכן.

עונות השנה

אספקט חשוב, לצד שני האחרים שציינו, הוא עונות השנה. ההתאמה של הנעליים לעונה היא חשובה ביותר. למשל, בקיץ אפשר ללכת עם נעליים פתוחות ובעחורף עם נעליים סגורות. בישראל, כמובן, יש ימים בהם חם או קר מאוד ולכן שילוב של חומר הגלם של הנעל וצורתה ישפיעו על ההתאמה למזג האוויר.

מחיר פריטי האופנה

לצד החשיבות לשמור על מראה תואם בין הביגוד לנעליים, כמובן שצריך לקחת בחשבון גם את התקציב. מי שיש לה תקציב גבוה כמובן יעמדו בפניה אפשרויות רבות יותר. אך, מי שמשכילה לרכוש חכם יכולה למצוא חנויות מקוונות כמו החנות שלנו. בחנות זו ניתן לא רק למצוא נעליים בייצור ישראלי ובמחיר אטרקטיבי. אלא, גם לקבל את כל הנעליים הללו במשלוח ישיר עד הבית.

ניתן ליצור עמנו קשר ולקבל מידע נוסף על הנעליים.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך נוחה להתאים אופנה צנועה לנעליים, קיבלתם במאמר זה מספר טיפים מועילים. הציצו בקטלוג המוצרים המתעדכן באופן תדיר באתר שלנו ותוכלו למצוא את הזוגות המתאימים לכן ביותר. כדאי גם לבדוק את הקטגוריה של זוגות אחרונים. שם יש זוגות נעליים במחיר מוזל רק משום שאין ברשותנו את כל המידות עבורן. נעליים איכותיות אלה ילוו אתכן לאורך שנים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי