* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעליים לעמידה ממושכת

נעליים לעמידה ממושכת – החשיבות שלהן

אם אתם מחפשים נעליים לעמידה ממושכת, סביר להניח שלא רק הפן העיצובי של הנעליים שלכם חשוב לכם. במאמר שלפניכם נסביר למה כה חשוב לנעול נעליים נוחות, ואיך ניתן למצוא כאלה. במיוחד אם סגנון העבודה שלכם מלווה בעמידה ממושכת, כדאי יהיה לכם לנעול את הזוג הנוח יותר. כאשר מדובר בבחירת נעלי נשים, כמובן הנושא יותר מורכב משום שרבות מעדיפות לשלב עקב בנעל. נעסוק גם בנושא זה בקצרה.

מדוע חשוב לרכוש לכם נעליים לעמידה ממושכת?
הסיבה היא בעיקר בריאותית! זוג סניקרס, או זוג מגפיים נוחות, יכולים להפחית משמעותית כאבים שנוצרו בעקבות מאמץ מרובה של הרגליים. מדובר על כאבים המופיעים לרוב בגב התחתון, או במפרקים.
על פניו, לא נראה שיש קשר הדוק בין האופן שאנו עומדים לבריאות הגב שלנו. אך, תתפלאו לגלות שישנו קשר ישיר בין היציבה שלכם במהלך היום, לבריאות הגב שלכם. לכן, יש להקדיש את הזמן הנדרש, על מנת למצוא את הסניקרס שישמשו אתכם, במיוחד בזמנים שאתם נוטים לעמוד, או ללכת פרקי זמן ממושכים.

כיצד לבחור את זוג הנעליים המושלם?

ההיצע בתחום זה הינו מגוון ורחב. ישנן נעליים לעמידה ממושכת לנשים עם עקב קטן וישנן כמובן נעליים שטוחות סנדלים ונעליים סגורות. לצד זאת, ישנם פרמטרים מסוימים שכדאי יהיה לכם להתייחס אליהם בעת קניית הזוג החדש שלכם.

התאמה למבנה הרגל שלכם

חשוב להבין שכל חברת אופנה מייצרת את הפריטים שהיא מציעה על פי סטנדרטים מסוימים. בין היתר, מדובר על סטנדרטים הקשורים בנושא אורטופדיה. תוכלו לשאול את המוכר/ת בחנות, אם הפריט הינו אורטופדי. כמו כן, תוכלו לשאול גם על רמת האורטופדיות של הפריט. כשמוכר מבין שהנוחיות כה חשוב לכם, באופן טבעי הוא יציע את הזוג היותר אורטופדי בחנות. צרו קשר עמנו לזהות אילו נעליים יעניקו לכם את היציבה הטובה ביותר.

המידה

אם הסניקרס שלכם לא יושבים באופן מדויק על הרגל, אי הנוחיות יכולה להתבטאות בחיכוך ושפשוף עור הרגל. כמו כן, המצב הנ"ל, עלול להוות גורם ליבלות בכף הרגל. לכן, אם אתם מעוניינים למנוע מצב של יבלות, כדאי לבחור את המידה המדויקת שלכם. אצלנו בחנות בקתת העור תמצאו נעליים במגוון רחב של מידות שיוכלו להתאים לכל רגל.

איכות חומרי הגלם

כאשר בוחנים נעליים לעמידה ממושכת יש לקחת בחשבון גם את איכות הסוליה ואיכות הבד ממנו הן עשויות. גם במקרה של מגפיים, חשוב לשאול לגבי איכות הבטנה והריפוד הפנימי של המגפיים. מגפיים יכולות להיות מאוד לא נוחות לעיתים, אך אם בחרתם את הזוג הנכון, מגפיים גם יכולות להוות נעליים לעמידה ממושכת. בדומה לנעלי עבודה המשמשות לפרקי זמן עבודה פיזית ממושכים, מגפיים יכולות להיות נוחות! אם זאת, חשוב לציין שמגפיים עם עקבים, אינם נכללים בהגדרה של פריט נוח ללבישה ממושכת.

הכי יפות/והכי נוחות

הזוג הכי נוח בחנות, יכול להיות גם הזוג הכי יפה בחנות. אין הנוחיות סותרת את היופי בשום מקרה.
לכן, לא כדאי להתפשר גם בנושא הנראות של הסניקרס, המגפיים או אפילו הכפכף שלכם. כמו שהזכרנו קודם לכם, בתחום של נעליים לעמידה ממושכת ההיצע הוא מגוון ורחב. לכן, רוב הסיכויים שתוכלו למצוא את הזוג המושלם – גם מבחינת נוחות וגם מבחינת יופי, די בקלות.

אחרי שקראתם את והפנמתם את המידע המקדים שהבאנו כאן, אתם יודעים בדיוק מה לחפש: התאמה לכף הרגל, מידה, לאיכות החומרים ולא פחות חשוב, לטעם האישי שלכם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי