* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי נשים

מדריך לקנית נעלי נשים – כך תבחרו אותן

רבות שואלות את עצמן איך לבחור את הנעל הנכונה. האם להסתמך רק על מראה, נוחות או אולי הבגדים שאתן רוצות להתאים לנעליים. התשובה היא שילוב של מגוון רחב של פרמטרים שיש לקחת בחשבון כדי לבצע את ההחלטה הטובה ביותר. לכן, הכנו עבורכם מדריך לקנית נעלי נשים שיעסוק במספר שאלות חשובות. קראו ושימרו.

השיקול הראשון – המידה

השיקול הראשון שנציין בהתחלת מדריך לקנית נעלי נשים זה, שכמובן חשוב להתייחס אליו, הוא מידת הנעל. לא בכל חנות ניתן למצוא נעליים בכל מידה. לכן, אם יש לכם מידות גדולות או קטנות מאוד, כדאי קודם כל לשאול בחנות אילו נעליים יש להם במידה הזו. אפשר גם לנסות ולבחור נעלי נשים בתקציב נמוך מבין מגון זוגות אחרונים. מי שיש לו מידה נדירה עשוי למצוא נעל ב-20% הנחה או יותר.

השיקול הבא – העקב

בוודאי התלבטתן רבות האם עדיף להסתובב עם נעל עם עקב גבוהה שמוסיפה עוד כמה סנטימטרים לגובה. או אולי דווקא לבחור נעל נוחה שאפשר ללכת איתה לאורך הטיילת בלי שום בעיה. לפני שאתן בוחרות את הנעליים שלכן בחרו את סוג העקב המבוקש.

עונות השנה

עוד פרמטר שיש לקחת בחשבון הוא את הצורך בנעליים לכל עונה. בקיץ אנו אוהבים סנדלים ובחורף נעליים סגורו ומחממות. מגפיים או מגפונים יהיו בחירה נפלאה לעונה הקרירה. תמיד רצוי שיהיה בארון את כל האפשרויות כדי שתוכלו לבחור בהתאם לטמפרטורה בחוץ. בנוסף, לחורף כדאי שתהיה גם נעל סגורה שמסוגל להיות עמידה בפני מים. ביחוד אם אתם אוהבים לצעוד הרבה ועשויים לפגוש שלולית עמוקה שעשויה לחדור לנעל ולהרטיב את הבגד.

מדריך לקנית נעלי נשים – צבעים שונים

כדאי תמיד לשלב מספר צבעים של נעליים בבית. קודם כל צבעים סולידיים כמו: אפור, לבן, שחור, חום. לצידם, כדאי להתאים מספר נעליים בצבעים שונים שיכולים להתכתב עם בגדים שונים. למשל, אם יש לכם לא מעט חולות כחולות, כדאי שתהיה נעל סירה או עקב בצבע הזה.

עור או בד

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הוא חומר הגלם של הנעל. יש נעליים פלסטיות המשלבות בד ויש נעלי עור אמיתי. תוכלו למצוא גם נעליים דמויות עור. אם תצרו עימנו קשר נוכל להראות לכם את כל האפשרויות שקיימות היום בשוק של נעלי VEGAN. באתר שלנו תוכלו גם למצוא נעלי זמש ועוד מגוון רחב של אפשרויות שונות. הנעליים שאינן מיוצרות מחומרים שהגיעו מהחי מסוגמות בתווית VEGAN.

מחיר הנעל

כמובן שיש עוד שיקול נוסף שרבים מאיתנו לקוחים בחשבון. התקציב הפנוי שלנו לרכישה של בגדים. פה באמת מדובר בהחלטה אינדיבידואלית. שכן, יש אנשים שמעדיפים לקנות הרבה זוגות נעליים בתג מחיר נמוך יחסית. אחרים, יעדיפו להשקיע מעט יותר על מותגים, נעליים תוצרת הארץ או נעליים באיכות גבוהה שילוו אותם לאורך שנים.

אם אתם קונים באינטרנט, תוכלו לחסוף סכום ניכר. משום שחנויות מקוונות מסוגלות להחזיק מלאי במחסנים ולא חייבות לתחזק חנות פיזית. גלו אצלנו לא מעט נעלי נשים במחירים אטרטיביים. תוכלו לקרוא אודות בקתת העור ולגלות מה מבדל אותנו מחנויות אחרות.

התאמה לרגל

יש אנשים שיש להם בעיות שונות ברגליים. כמו קשת רחבה, פלטפוס ועוד. להם, כדאי לרכוש נעליים שטוחות ונוחות המותאמות לרגל, ולהוסיף להן גם מדרסים נוחים בהתאם לליקוי בכף הרגל. צריך גם לזכור כי עשוי להיות הבדל בין רגל ימין לרגל שמאל.

לסיכום, לפני שאתם בוחרים את הנעליים שלכם כדאי לקחת בחשבון את כל הנתונים שציינו. אתם יכולים לבחור את הנעליים הללו בחנות בקתת העור וליהנות מאיכות נפלאה, ייצור ישראלי, גימור ללא פשרות וכמובן מחירים אטרקטיביים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי