* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי עקב

סוגי עקבים – כך תוכלו לבחור

בחירת נעליים היא לא רק עניין של שיק וסגנון אישי. במיוחד שמדובר על נעלי עקב, ישנם כמה פרמטרים שצריך לתת עליהם את הדעת. לכן, החלטנו בחנות בקתת העור לרכז את כל המידע המקדים שאתן צריכות על מנת לבחור את הזוג המושלם.

כיצד לוודא שהנעליים נוחות?

אמנם לא בנעלי הליכה נוחות עסקינן, אך גם לנעלי עקב מרשימות יש מדדי נוחות מסוימים. חשוב לציין שלא מומלץ ללכת עם זוג לא נח באופן יומיומי, או ממושך. נעל שלא אמורה להיות נוחה במהותה, לא תעשה טוב לכפות הרגליים שלכן. לצד זאת, כל אישה צריכה זוג נוצץ לאירועים חברתיים. אך, היא לא צריכה לסבול על מנת להראות במיטבה. ההיפך הוא הנכון! הבחירה הנכונה תאפשר לך להיראות במיטבך בטבעיות ובנוחות.

באופן עקרוני, ניתן לקבוע כי ככל ששיפוע צורתה של הנעל תלול יותר, כך היא תהיה פחות נוחה. לכן, עקבים היוצרים שיפוע קטן יחסית, יהיו נוחות יותר לתזוזה והליכה. בנוסף, יש לבחור במידה הנכונה. כך, ניתן יהיה למנוע מצבים של שפשופים בקרסוליים, או פציעות מיותרות בכף הרגל.

בקיץ, ניתן גם לבחור סנדלי נשים עם עקב. כך החום לא יעיק, והרגליים יוכלו לנשום.

סוגי עקבים ואיכות החומרים

יש לוודא את את "תוחלת החיים" של הזוג אותו אתן בוחרות. כיוון שלא מדובר על נעל שאתן הולכות ללבוש באופן יומיומי, כדאי לבחור בחומרים איכותיים.

התבלות חומרים יכולה להתהוות גם כשלא עושים שימוש בפריט. מדובר על הדבקים המחברים בין הסוליה לנעל. כמו כן, גם על השפעות האקלים על חומרי הגלם. לכן, אם אתן רוצות ליהנות מהפריט שלכן לאורך זמן, הקדישו מחשבה לנושא חומרי הגלם. תמיד תוכלו להתייעץ עם היועצת בחנות בנוגע לאיכות החומרים של הזוג האידיאלי עבורכן. כך תמיד תהיה לכם נעל אלגנט לאישה לאירוע.

שמות העקבים השונים

מלבד נושא החומרים, חשוב להבין שיש מגוון סגנונות של נעליים גבוהות. מן הראוי שנמנה כמה מהסגנונות הבולטים והנפוצים יותר.

  • נעלי פלטפורמה: מדובר על סוליה גבוהה מאוד, אך שאינה פוגעת ביציבה. כלומר, ללא יצירת שיפוע חד מדי. נעלי הפלטפורמה מהוות את הבחירה הנפוצה ביותר בקרב נשים!
  • נעלי אוקספורד: מדובר על זוג עם מראה אלגנטי המזכיר נעלי עור קלאסיות לגברים, אך עם סוליה גבוהה יותר. בעבר נעלי אוקספורד היו נחשבות לפריט יומיומי. לצד זאת, הסגנון הייחודי של האוקספורד יוצר מראה מבריק ומתוחכם להופעה הכללית של הלובשת. לכן, בזמנים המודרניים הסגנון הנ"ל, מקנה הילה של אנינות טעם ללובשת.
  • רוקי / טריז: . סוליה גבוהה מתחת לעקב שמתקצרת באופן הדרגתי לכיוון האצבעות. עקב הרוקי ידוע בתור נוח ביחס לאחרים. זאת כיוון, שמשקל גופה של הלובשת מתפרש על הסולייה באופן שווה בניגוד לסוגים אחרים של נעליים גבוהות.

לסיכום, ישנן מגוון סוגי עקבים, ולכן כאשר אתם בוחרים נעלי ערב לנשים כדאי לבחור אותם בחוכמה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי