* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

התאמת נעליים ללבוש

התאמת הנעליים ללבוש – כך עושים זאת

בגדים הם לא רק ביטוי לאופנה אלא גם אינדיקטור למעמדו ואישיותו של האדם. אנחנו צריכים לשקול לא רק איך הבגדים נראים, אלא גם איך הם מרגישים על העור שלנו, האם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לרכוש כל מותג ועוד. כשזה מגיע לנעליים וביגוד, שילוב השניים יחד הוא יותר מסתם קונספט של התאמה – זוהי דרך חיים. לכן, כתבנו מאמר קצר עבורכם כיצד להתאים את הנעל לבגדים שאתם לובשים. המדריך של התאמת הנעליים ללבוש לפניכם.

החלטה ראשונה – עקב או לא?

עבור נשים ההחלטה הראשונה בתחום ההנעלה היא גובה העקב. פה, כאשר מבצעים התאמת נעליים ללבוש יש מספר שיקולים שיש לקחת. אם רוצים לרקוד, למשל, קשה לרקוד על עקב גבוה מדי. אך, אם רק יוצאים למסעדה אז אפשר לבחור בעקב גבוה. עקב כזה מתאים כמעט לכל סוג של לבוש. החל משמלה אופנתית וכלה בג'ינס וטי שירט. לכן, כדאי תמיד שיהיו לכן בארון כמה זוגות בגוונים שונים. אם בגוונים עסקינן, בואו נעסוק בנושא הצבע.

התאמת הנעליים ללבוש – בחירת הצבע של הנעליים

הרעיון הכללי הוא להתאים את צבע הנעליים לצבע הבגדים שאתם לובשים. צבעים שמתאימים היטב יחד הם כחול, ירוק וחום. ניתן גם לשלב ערכות בהתאם לטמפרטורה של הצבע. צבעים חמים משתלבים היטב זה בזה,  וצבעים קרים ישתלבו היטב זה בזה. תוכלו לראות את קשת הצבעים המוצעת לכם בחנות ולראות היכן הצבע ממוקם בגלגל הצבעים. חפשו את התמונה הזו וכך תכירו היטב את שילובי הצבעים המתאימים.

התאמת הנעליים ללבוש – עיצוב הנעל

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא עיצוב הנעל. פה, כמו שאתם יכולים לראות בקטלוג שלנו בחנות בקתת העור באמת יש אינספור של אפשרויות. אתם יכולים לבחור מגפי עור, סנדלים עדינות או נעלי סירה. יש מגוון רחב של סגנונות ועיצובים שונים שכל אחד יכול להתאים למערכת לבוש אחרת.

בתחום הזה נוכל לתת טיפ קטן. חפשו בגוגל תמונות של אופנה, ותגלו איך מתאימים את הנעל לדוגמנית בהתאם למערכת הלבוש שלה. למשל, תגלו נעליים עדינות מאוד המשתלבות עם בגדים קלילים. נעליים חופריות המשתלבות עם מערכת בגדים חורפית הכוללת מעיל ארוך. ליום יום, אפשר לבחור במגוון רחב של סנדלים לחודשי הקיץ ונעליים סגורות לחורף.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי