* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגמות אופנה – טרנדים בנעלי נשים

המשמעות של נראות מעודכנת באה לידי ביטוי בהפגנת סגנון וטעם אישי לצד מודעות חברתית ברמה גבוהה. מגמות אופנה משתנות על בסיס קבוע. בכל עונה ישנם צבעים דומיננטיים יותר וצורות מועדפות. לצד זאת, הסגנון הקלאסי הוא תמיד רלוונטי. צריך לזכור שלא מדובר על טרנד שקשור בצבעים ובצורות, אלא בגישה. האיכות הקלאסית היא בפרטים הקטנים! הפשטות המתוחכמת, היופי האבסולוטי, הגישה המעודנת יותר לעיצוב פריטים אופנתיים. במאמר שלפניך נדבר על מגמות אופנה וכן טרנדים בנעלי נשים עם דגש ייחודי על הסגנון הקלאסי.

מגמות אופנה – מול הטעם האישי

כשמדברים על מגמות אופנה, לפעמים נראה שהללו קצת מגבילות את טעמה האישי של האישה המודרנית. לכן, יותר כדאי להסתכל עליהן כעל נטיות אופנתיות מאשר על תכתיבים. כל עונה מביאה איתה צבעים ייחודיים. תעשיות האופנה עומלות לא מעט על מנת לייצר תמיד את החדש, את הנדיר. לכן, יש ליהנות מהשפע אך לא להתעלם ממי שאת ומטעמך הייחודי. בכל מגמת אופנה ישנם מגוון צבעים וצורות חדשות. הללו, מתהווים למגמות אופנה בהשראת קולקציות מרהיבות בתעשיית האופנה העולמית. לא קל להסביר כיצד טרנד אופנתי נולד, אך, ניתן לומר שהוא כאן כדי ליהנות ממנו.

לבחור בעצמך כל פעם מחדש

נעלי עור תמיד נחשבים לפריט אופנתי. המגמה האופנתית האחרונה היא לייצר אותם גם בצבעים בהירים יותר. צבעים כמו: לבן, סגול בהיר (עדין), גווני חום בהירים, מהווים את הטרנדים העכשוויים. אך, חשוב לזכור שהשחור הוא תמיד רלוונטי. גווני השחור יכולים לנוע על מנעד רחב של הבדלי גוון שונים. שחורים יכולים לנטות לאפור. הם יכולים להיות בהירים יותר, כהים יותר ובדרגות ברק שונות. לכן, כדאי שתזהי את הגוון שמספק לך תחושה אותנטית.
כדאי לשים לב בתצוגות אופנה של השנה האחרונה מה הם ערכות הצבעים של בגדי הקיץ והחורף. כך, ניתן יהיה לבחור את צבע הנעליים בהתאם.

חורף לעומת קיץ

בעבר, מגמות האופנה היו נוטות לצבעים כהים יותר בחורפים. לעומת זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות העדפה לצבעים בהירים יותר גם בחורפים. עם זאת בקיץ מגמות האופנה נעות במנעד רחב יותר של צבעים. בוהקים, עדינים, קלאסיים, תמיד אפשר לבחור את הזוג שפשוט עושה לך חשק ליהנות מהקיץ. חומרי גלם מעור נצבעים בתהליכים שונים מאלה של בדים אחרים. לכן, הם מתאפיינים בגוונים מיוחדים יותר. בקלות ניתן ליצור מראה וינטג'י, או קלאסי עם מגפי ערב לנשים וכן נעלי העור המתאימות.

עיצובים שאינם נכנעים לטרנד

למרות שמרבית המאמר עסק במגמות אופנתיות שונות, חשוב לדעת שיש מגמות שישארו נצחיות. למשל, סביר להניח שגם לפני חמישים שנים וגם היום אנו רואים מגפיי נשים שחורות כחלק מאמירה האופנתית. הדבר הזה נקרא בעולם האופנה כמו בעולם הצמחייה – ירוק עד. לכן, כאשר מחפשים את הזוג המושלם לקנות, כדאי לחשוב גם לעתיד. למצוא נעל שיכולה להיות עמידה, להישאר עמך לאורך זמן וכן לוות אותך גם באירועים עתידיים. ישנן נעליים שלא לובשים כל יום, אלא כמה פעמים בשנה, כמו בחגים או טקסים. נעליים אלה צריכות להתאים לאופנה שאינה משתנה.

לסיכום, מגמות אופנה אינן מגבילות את טעמך האישי באופנה. הן מאפשרות לך סגנונות מעודכנים יותר לסטייל האותנטי האישי שלך. סנדלי נשים וכן נעליים מעור איכותי תמיד נחשבים לפריט אופנה עדכני וקלאסי. ניתן לראות בחורפים האחרונים נטייה גם לצבעים בהירים יותר. כך, מתאפשר מנעד רחב יותר של צבעים שניתן לבחור מהם. עם הזוג הנכון, ניתן ליצור מראה וינטג'/קלאסי בקלות. מגפוני עור איכותיות ניתן ללבוש עם חצאיות, עם מחויטים ואפילו עם שמלות. המוטיב המרכזי בבחירת הזוג המושלם יהיה טעמך האישי.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי