* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מגפוני בוקרים ריקמה בצבע גינס

בחירת נעליים לאירועים – כך תבצעו אותה

הנוחות תמיד מהווה פקטור חשוב כשמדברים על אופנה. הופעה מושלמת, היא גם הופעה שמספקת נוחות. עם זאת, בחירה בלוק קז'ואלי מידי לא תעמוד בסטנדרטים של מעמד האירוע. במאמר שלפניך תגלי איך לבחור את את הזוג השיקי, הנוח והמתאים ביותר. יחד עם זאת, נספק הסבר בנושא התאמות בין הפריטים ליצירת הלוק המושלם. בחירת נעליים לאירועים חייבת להתבצע תוך התחשבות בהופעה הכוללת. השמלה, האיפור וגם האקססוריז צריכים להיות מותאמים באופן מוקפד. אז כדאי שנתחיל בגוף המאמר בו נרחיב על הנושא של יצירת הלוק המושלם.

בחירת נעליים לאירועים – יצירת הלוק המושלם

במידה וכבר רכשת את השמלה, כל שנותר הוא להתאים אליה את זוג העקבים. עם שמלה מחורזת, נעלי עקב עדינות יתאימו באופן מושלם. יש להתאים בין הצבעים של שני הפריטים, אך יותר מזה, כדאי להתייחס גם לרמת הברק של שניהם. נעלי עקב יכולות להיות מבריקות, או לחלופין, בצבעים קרמיים עדינים יותר. גם בשמלות ערב המאפיינים של ברק/עדינות הם הדומיננטיים. לכן, יש להתייחס לאיכויות ולהבדלים הללו, על מנת להתאים בין פריטי הלבוש. ישנם מספר סגנונות שונים של שמלות לאירועים. רמת הקרבה לבעלי האירוע היא זאת שבדרך כלל מציינת את סגנון הלבוש הראוי. כמו כן, עניין הנוחות הוא חשוב. לכן, כדאי שבעת המדידה תבחני את רמת הנוחות של הנעל.

אורחות ומארחות – וההבדלים ביניהן

נשות המשפחה על פי רוב יהדרו עצמן עם שמלות מחורזות. לצד זאת, לחברות, מכרות ואורחות שאינן בנות משפחה ישנן אלטרנטיבות נוספות אחרות. גם שמלת עור איכותית היא בגדר אפשרות אופנתית וראויה בהחלט. על פי רוב, במקרה המדובר השמלה תהיה בעלת ברק וניצוץ. לכן, יש להתחשב בעובדה זו ולהתאים לה זוג בעל ברק מעודן. מגפוני עקב עם רמת ברק סבירה יעשו את העבודה! הגוונים הדומיננטיים של מראה העור האלגנטי בבחירת נעל אלגנט לאישה יהיו, גווני שחור, או חום. חשוב להבין שגם בנעליים לאירועים ישנם התייחסות לנושא של הנוחות מצד היצרנים. לכן, יש לוודא את רמת האורתופדיות של הסוליות.

צבעים עדינים

במידה והנטייה שלך היא לצבעים יותר עדינים כמו: תכלת, ורוד פוקסיה, או צבעים עדינים אחרים, כדאי יהיה לתכנן את ההופעה באופן מוקפד יותר. זאת, כיוון שפריטים בצבעים הפחות נפוצים מצריכים מעט מחקר והתאמה מראש. בחנויות אופנה מסוימות הקניינית כבר עשתה בשבילך את העובדה. כלומר, השמלות והנעליים בחנות נבחרו באופן מותאם על מנת לספק ללקוחה אפשרות להופעה כוללת. עם זאת, במצבים מסוימים תצטרכי לבצע את ההתאמה בעצמך ועל פי טעמך האישי יותר. לכן, כדאי יהיה לאתר את הנעליים לפני רכישת השמלה. כדאי לראות את מגוון הנעליים שיש בחנות בקתת העור ולבחור מביניהן.

לסיכום, שמלות מחורזות, או שמלות סאטן/משי הן דמויות חלום ממש. עם זאת, על מנת ליצור את ההופעה המושלמת יש להתאים את רמות הברק של השמלה לאלה של הנעליים. כך, מתאפשר מראה יותר סולידי, "מדויק" ואופנתי יותר. אורחות שהן לא מקורבות מדרגה ראשונה, יכולות להתהדר במגוון רחב של יותר של סגנונות לבוש. שמלת עור מבריק, שמלה עם אלמנטים של שיפון, או אפילו שמלה מבד מודפס הם גם בגדר אפשרות אופנתית בהחלט. לצד זאת, את נוטה לבחור בשמלה שהגוונים שלה לא נפוצים בנעליים, כדאי לבחור את הזוג האידיאלי עבורך קודם ורק אז את השמלה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי