* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

נעלי צעד ראשון

נעלי צעד ראשון

בחודשים הראשונים, כשהתינוק שלכם קצת פחות ישן הוא בוחן את סביבתו בסקרנות, למשל, האצבעות האלו שמחוברות לו לגוף, מרגיעות אותו כשהוא מכניס אותן לפה ומוצץ אותן במרץ. האם הידיים הן רק שעשוע? הוא מגלה פונקציה חדשה, הן מצליחות לתפוס חפצים שנמצאים בקירבתו, זה די נח, אפשר אפילו להחזיק בעזרתן את בקבוק הדייסה.

מהו התפקיד של הרגליים?

והנה יום אחד הוא מגלה את הרגליים שלו. כשהוא קצת מתאמץ הוא אפילו מצליח לתפוס את כף הרגל ולבחון אותה. לה יש אצבעות, דומות לאצבעות של הידיים, אבל בניגוד אליהן, הוא לא מצליח לתפוס בהן שום דבר. מהו תפקידה של כף הרגל?

נעליים הן משחק נחמד.

חולפים כמה חודשים והוא מתחיל לזחול. הוא רואה רגליים נעולות בתוך נעליים. הוא נהנה לפרום את השרוכים של אבא ולבחון את העקבים של אמא. הנעליים הולכות ומתקרבות או הולכות ומתרחקות. לאצבעות הרגליים יש תפקיד. הן שומרות על מבנה כף הרגל ומסייעות בהנעת הגוף קדימה כשאנו הולכים או רצים והן גם מסייעות לנו לשמור על שיווי משקל.

גם אני רוצה!

כשהנעליים מונחות ריקות לידו הוא אפילו משתעשע בהן, מנסה להכניס את רגלו הקטנה בתוך נעל גדולה. ואז לאט לאט הוא מתחיל ללכת בעצמו, מגלה את העולם מזווית חדשה. החיים לא מפסיקים להפתיע! החמימות של השטיח, הקרירות של הרצפה, הדיגדוג של הדשא והחיספוס של השביל.

הגיע הזמן לקנות לתינוק שלכם נעלי צעד ראשון.

אולי יעניין אותך

כך תבחרו נעלי צעד ראשון :

יציבות

ההליכה הראשונית מסורבלת מעט וחסרת ביטחון. על נעלי צעד ראשון להעניק לכפות הרגליים הקטנטנות יציבות כדי שתוכלנה לצעוד בביטחה.

אנטומיות

כפות רגליו של התינוק קטנות ורכות. חשוב שנעלי צעד ראשון תהיינה מותאמות למבנה כף רגלו העדינה של הפעוט ושתהיינה רכות וגמישות.

התאמה

מצד אחד- הפעוט גדל בקצב, אתם מן הסתם תעדיפו שהנעל תחזיק לפחות עונה ותעניק לו מרווח ונוחות. מצד שני, נעל גדולה מדי תפגום בנוחות ותקשה על ההליכה. חשוב שהמידה של נעלי צעד ראשון תתאים לו, שלא תהיה צפופה מדי ולא גדולה מדי.

איכות

השימוש בנעליים הוא דבר חדש עבור ילדכם, אם עד עכשיו הוא הלך יחף כשהרגל חופשיה ומשוחררת הוא פתאום מתרגל להכניס אותה בתוך נעליים. דאגו לבחור נעליים מחומר איכותי ונושם שיתן לו חווית הליכה נעימה.

לסיכום

הילד הקטן שלכם, שנראה פתאום כמו איש קטן,  מתחיל את צעדיו הראשונים בעולם. הוא מגלה אותו מזווית חדשה. בתחילה הוא מדדה בצעדים 'ברווזיים' משהו, חסרי יציבות. חשוב לבחור לו נעליים נוחות, במידה שתתאים לו היטב. כדאי לרכוש נעליים איכותיות, מחומרים מעולים, גמישות ורכות מצד אחד ומעניקות יציבות מצד שני, כדי להקל עליו בצעדיו הראשונים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי