* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

איך מזהים נעליים מזויפות?

איך מזהים נעליים מזויפות?

יש מותגי נעליים שונים שיש להם ביקוש גבוה. יש לא מעט אנשים שמחפשים את הנעליים האלו ספציפית ומוכנים לשלם לא מעט עליהם, ויש בדרך כלל מכירה מוקדמת של החברות כשהן מוציאות לשוק נעליים מסוימות כשהבעיה היא שיש סוחרים שיודעים מתי זה קורה ורוכשים כמות גדולה שמשאירה את אלו שרוצים עם אפשרות לקנות במחירים גבוהים יותר. אלו מחפשים נעליים זולות יותר ועלולים ליפול עם נעליים מזויפות, והשאלה הגדולה היא איך מזהים נעליים מזויפות?

משחק של חתול ועכבר…

לתוך הוואקום הזה שנוצר בין הביקוש לבין ההיצע כמו גם בין המחירים הגבוהים ליכולות של הרוכשים הפוטנציאליים, נכנסים זייפנים. הבעיה היא שהזייפנים של היום ממש לא "פראיירים" ויודעים לעשות עבודת זיוף מעולה וזה למעשה משחק של חתול ועכבר. החברות מפרסמות סימנים לרכישת נעליים מקוריות והזייפנים ממהרים לתקן את הגרסה הקודמת שהם הפיצו. ועדיין, לשאלה איך מזהים נעליים מזויפות יש כמה תשובות וכל אחד יכול לקחת לעצמו כמה טיפים בשביל להעלות את הסיכויים שהוא יעשה רכישה טובה.

המחיר נמוך מידי?

התשובה הראשונה לשאלה איך מזהים נעליים מזויפות, טמונה לא פעם במחיר שלהן. אין מתנות חינם וגם לא בחמישית המחיר המקורי, ואם אתם רואים באתר של חברה שמשווקת מותג מסוים את עלות הנעליים שאתם רוצים ולפתע פתאום מישהו מציע לכם אותן ברבע או חמישית מהמחיר, זה כמובן לא הגיוני כי אף אחד לא ירצה למכור בהפסד. שימו לב עד כמה ההנחה היא משמעותית ביחס למחיר המקורי.

לקנות בחנות מובילה בתחום

על השאלה איך מזהים נעליים מזויפות יש עוד תשובות כמו האם יש ברקוד על הנעליים (בחלק מהמקרים) שסריקה שלו מובילה לאתר החברה או הנחות וקופונים קבועים שאין באמת אצל המותגים הגדולים כמו גם סימנים נוספים, אבל הדבר החשוב ביותר הוא ממי קונים. חנות כמו "בקתת העור" היא חנות שאתם יכולים לסמוך עליה, חנות שמוכרת מותגים מקוריים ומקפידה על איכות גבוהה ושירות מעולה. רק חנות כזאת תמכור לכם את המקור ולא זיוף ומאות לקוחות העבר שלה יעידו על כך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי