* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

איך מרככים נעלי עור?

איך מרככים נעלי עור?

נעלי עור אלו נעליים שיש להן לא מעט ביקוש. הן יכולות להגיע בצבעים שונים  ובגדלים שונים, יכולות להיות של מותגים שונים, והן נחשבות לאיכותיות במיוחד. אבל נעליים כמו נעליים יכולים להיות מעט צרים, כאלו שלוחצים באזורים מסויימים על כף הרגל, ובמקרה כזה לא צריך לזרוק אותן וגם אין שום סיבה לסבול. ריכוך נעלי עור הוא משהו אפשרי וחשוב לדעת איך מרככים נעלי עור בצורה נכונה כדי לא לפגוע בנעליים ומהצד השני, להצליח להרחיב אותן במעט.

השתמשו במרחיב נעליים

כן, על השאלה איך מרככים נעלי עור התשובה הראשונה תהיה לעשות שימוש במרחיב נעליים. יש דבר כזה ומדובר למעשה על תרסיס שגורם להתרככות ולהתרחבות שלהן לאחר מכן, וכל מה שצריך זה להשקיע קצת כסף ולרכוש. חשוב לדעת איפה קונים וממי קונים ולוודא שאפשר לעשות שימוש בתרסיס בנעליים הספציפיות בלי לגרום להן לנזק.

הרחבה באמצעות חום

עוד פתרון לשאלה איך מרככים נעלי עור הוא באמצעות חום. חום כידוע מרחיב ושימוש נכון בו יכול לעשות עבודה מעולה. זה אומר בפועל שמה שצריך זה פן וגרביים עבות, צריך לגרוב את הגרביים ולאחר מכן צריך לעשות שימוש בפן ולחמם איתו את האזור אותו רוצים להרחיב. חשוב כל הזמן להזיז את הפן כדי שהוא לא יהיה יותר מידי זמן על אותו המקום ויגרום לנזק. אם אתם לא בטוחים שאתם יודעים איך לעשות את זה, אל תעשו את זה… אל תיקחו סיכון.

אופציות נוספות

הנה עוד כמה דברים שאתם יכולים לעשות בשביל להקל על הלחץ ובשביל להרחיב את הנעליים. אתם יכולים להכניס טלק שיקל מעט את הלחץ והרגליים יהיו אלו שירחיבו את הנעליים באופן טבעי, אתם יכולים לקחת שקית סנדביצ'ים ולמלא אותה במים ולהכניס בנעל, להכניס למקפיא את הנעל וכשהשקית תקפא הקרח ירחיב ויש עוד שלל אפשרויות.

לתת למומחים

אם אתם רוצים הרחבה מקצועית, כדאי שתרכשו בחנות "בקתת העור" ותשאלו איך להרחיב את הנעליים באופן מקצועי כדי שלא תפגעו בנעליים וכדי שתוכלו לעשות בהן שימוש עוד זמן רב.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי