* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

הרחבת נעל

הרחבת נעל

האם אי פעם קניתם נעל, שבחנות הרגישה נוחה וטובה, אך ברגע שלבשתם אותה לאורך זמן גיליתם כי היא לוחצת לכם על כף הרגל? דעו שאתם לא לבד. לא תמיד אנחנו יכולים לדעת שהנעל שמדדנו בחנות היא הנעל המושלמת עבורנו, ולעיתים יש בחירות שגויות, אך חשוב לדעת שיש מה לעשות, וכי אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא גם הפשוט ביותר שבהם: הרחבת הנעל.

עם זאת, הרחבה לא נכונה של הנעל שרכשתם עלולה להרוס אותה ולהפוך אותה לכזו שלא ניתן להשתמש בה יותר. אם גם לכם יש נעל מעט צפופה שאתם רוצים להמשיך ולהשתמש בה, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. הצוות שלנו ב״בקתת העור״ אסף עבורכם כמה טיפים להרחבת נעל שיעניקו לרגל שלכם נוחות וביטחון.

רגע, איך בכלל יודעים שצריך לבצע הרחבת נעל?

אם אתם לא לגמרי בטוחים אם גם הזוג שברשותכם זקוק להרחבה, הנה כמה סימנים שיכולים להעיד על כך שהגיע הזמן לעשות זאת:

  • במידה ואתם מרגישים שהנעל לוחצת לכם על האצבעות, הצדדים הקדמיים של כף הרגל או כף הרגל.
  • במידה ואתם מבחינים בשפשופים על כפות הרגליים לאחר לבישת הנעל.
  • במידה ואתם מזהים שלפוחיות או פצעים אחרים לאחת לבישת הנעל.
  • במידה ואתם שמים לב לשינוי בהליכה שלכם בעקבות הלבישה של הנעל (צליעה, הליכה איטית יותר ועוד).

הרחבת נעל צריכה לקחת בחשבון את סוג החומר

כפי שהטיפול השוטף בנעליים צריך להיות בהתאם לסוג החומר ממנה היא עשויה, כך גם תהליך ההרחבה שלה. לדוגמה, הרחבת נעל מעור תיעשה בצורה שונה מהרחבת מגפיי פרווה. בשביל שתוכלו להרחיב את הנעל שלכם מבלי לפגום בה, חשוב לבדוק היטב מאילו חומרים היא עשויה ולבחור בטקטיקה שמתאימה לסוג מוצר זה.

בניגוד למה שאתם אולי חושבים, הרחבת נעל היא לא פעולה אגרסיבית

כשאתם מדמיינים הרחבה של נעל אתם אולי מדמיינים משיכה שלה אל שני קצוות מנוגדים בעוצמה רבה, אבל האמת היא שלא כך זה אמור להתבצע. הרחבת נעלי נוחות לנשים חייבת להתבצע עם רמה מסוימת של עדינות, כזו שכן תרחיב את הנעל ותעניק לרגל שלכם יותר מקום אך גם תשמור על הנעל עצמה ותאפשר לכם להשתמש בה פעם נוספת. לכן, לא משנה באיזו שיטת הרחבה תבחרו להשתמש, הימנעו מאגרסיביות.

חום וקור יוכלו לעזור לכם להרחיב את הנעל הצרה שלכם

אנשים רבים לא יודעים זאת, אך שימוש בחום או קור, בהתאם לחומר ממנו הנעל שלכם מורכבת, יכול לסייע לכם להרחיב את הנעל העיקשת שברשותכם. למשל, אם יש ברשותכם נעל עור שזקוקה להרחבה, תוכל להשתמש בלחות חמה בכדי להרחיב אותה. כל מה שעליכם לעשות זה להרטיב מטלית נקייה עם מים חמימים ולשפשף בצורה עדינה את הנעל מחלקה החיצוני. כך תוכלו להוביל לריכוך של העור ולהרחבה של חלקי הנעל הפנימיים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי