* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

אופנה צנועה בסטייל

אופנה צנועה בסטייל

צניעות זו אחת המצוות הגדולות ביהדות, לאו דווקא רק בלבוש, אלא כאורך חיים. גם אם לא דתייה או שומרת מסורת, אופנה צנועה בסטייל יכולה לעניין אותך, היום יש מגוון רחב של עיצובים מדהימים וצנועים שיתאימו לכל אחת.

מהי אופנה צנועה בסטייל?

הכוונה באופנה צנועה היא לבגדים שמתאימים להנחיות הלבוש הצנוע לפי ההלכה, למרות שאין זה מחייב, ובגדים צנועים יכולים להיות ארוכים פחות או יותר והעיקר שיתנו מראה בלתי חושפני.

למעשה אין הנחיות חד משמעיות למה זה לבוש צנוע, אבל יש כמה קווים מנחים. למשל: חצאית או שמלה שמגיעה לפחות עד הברך, חולצה ללא מחשוף שמכסה גם את הגב, שרוולים ארוכים שמגיעים לפחות עד המרפקים, בגדים שאינם צמודים, גרביים שמגיעים לפחות עד אחרי הקרסוליים ועוד.

בואי להתרשם משלל נעלי נשים

איך ליישם אופנה צנועה בסטייל במלתחה שלך?

כיום, תחום האופנה הצנועה תפס תאוצה גדולה וגם נשים שאינן דתיות מתעניינות וקונות אופנה צנועה בסטייל. אם פעם אופנה מסוג זה הייתה נחשבת רק של דתיות, ופריטי לבוש מסוים הוגדרו כ "דתיים" כמו חצאיות מקסי ארוכות, מטפחות לראש, שמלות ארוכות ועוד. עכשיו פריטים אלו נכנסים למיינסטרים ונהיים טרנדיים ומקובלים בכל הופעה.

אז אם גם את מעוניינת להכניס פריטי אופנה צנועה בסטייל למלתחה שלך, כדאי להתחיל ממה שהכי נוח לך, יש המון אפשרויות בחנויות ופריטים שיכולים להתאים לכל טעם ומידה. פריטי אופנה צנועה הם לרוב נוחים מאוד, מבדים נשפכים, אינם צמודים ואפשר לשלב אותם עם אביזרים ושאר פריטי לבוש, לקבלת לוק מדהים.

טיפים לאופנה צנועה בסטייל

אם את חושבת לעצמך שאולי אופנה צנועה בסטייל זה לא בשבילך, תתפלאי לדעת שיש כל כך הרבה אפשרויות שילובים ולוקים שיכולים להתאים לטעם של כל אחת.

הנה כמה טיפים לשילובים ולוקים עם פריטי אופנה צנועה שלגמרי תוכלי ליישם ביום יום :

  • שלבי חולצה צבעונית עם שרוולים ארוכים עם חצאית מקסי שחורה, לבנה או ג'ינס.
  • שמלות מותגים או חצאיות מקסי יכולות להיראות נפלא עם קרדיגן או סריג עם שרוול ארוך מעל.
  • יש המון אפשרויות לשמלות צנועות עם הדפסים מדהימים שישדרגו לך כל לוק. שמלה פשוטה וארוכה מבד, או הדפס מיוחד יכולה לשמש גם כשמלת ערב לאירוע, שמלת חתונה וגם ליומיום.
  • פחות זה יותר – לכי על פריטים פשוטים ונוחים.
  • שלבי אביזרים כמו: תיקים, מטפחות, תכשיטים וחגורות.
איפה קונים אופנה צנועה בסטייל?

יש המון חנויות ששמות היום דגש על אופנה צנועה בסטייל בלתי מתפשר, מעצבי אופנה מוציאים לשוק דגמים צנועים וגם באונליין יש המון מבחר. ככה שתוכלו למצוא אופנה צנועה ממש בכל מקום.

לסיכום

אופנה צנועה בסטייל יכולה להתאים לכל אחת, יש המון סגנונות ודגמים, וגם את תוכלי לשלב אופנה צנועה בארון בגדים שלך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי