* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

בחירת נעליים לאישה

בחירת נעליים לאישה – בתקופה של אינפלציה

כולנו אוהבים ליהנות מזוג נעליים חדש, אך מה עושים בתקופה של עליית מחירים? נכון לתקופה שבה אנו כותבים את המאמר הזה האינפלציה כבר הגיעה ל-4%. בתקופה הזו חשוב יותר מהכול לעקוב אחר עקרונות של צרכנות נבונה ולמצוא את הדרך לקנות את כל מה שרוצים – רק יותר בזול. במאמר זה נעניק מספר טיפים על בחירת נעליים לאישה בתקופה שבה החנויות השונות בעיר מעלות מחירים.

בחירת נעליים לאישה – עוברים לרשת

הדרך הראשונה שבה אפשר לחסוך היא באמצעות מעבר לרכישה מקוונת במקום יציאה לחנות פיזית. כך, אתם לא מתפתים להיכנס לחנויות נוספות ויכולים להיות ממוקדים מאוד ברכישה.

בנוסף, כאשר עוברים לקנייה מקוונת אתם נהנים מעוד יתרון. בעל החנות אינו חייב להחזיק כמות גדולה של מלאי בחנות שלו. לכן, הוא משלם פחות שכירות, משכורות לעובדים, חשמל ועוד. החיסכון הזה כמובן עובר ישר אליכם. תוכלו לקרוא פוסט שלנו על הנושא הזה פה.

קונים את מה שצריכים ולא מותגי יוקרה

היום רבים מבינים כבר שמותגי יוקרה אינם מעניקים ערך רב למוצר, אלא רק ממלאים את חשבונות הבנק של בעלי המותג.

לכן, רבים עוברים לרכוש רק את המוצרים שהם צריכים. על צרכנות נבונה אפשר לקרוא יותר פה.

גם בתחום ההנעלה כמובן יש מותגים שעולים סכום גבוה, ולעומתם יש מוצרים לא פחות טובים שאינם משקיעים הון על פרסום. גם פה, כאשר מבצעים בחירת נעליים לאישה על בסיס הצורך, ולא כדי להרשים, אפשר למצוא אינספור דרכים לחסוך.

בחירת נעליים לאישה – קונים זוגות בודדים

הידעתם שגם באינטרנט, ממש כמו בחנות נעליים פיזית, אפשר לרכוש זוגות בודדים במחיר משתלם? אלה זוגות שיש רק כמות קטנה מהם, במידות ספציפיות. למשל אם אתם נועלים מידה 38 ומעוניינים למצוא נעל משתלמת במידה הזו, חפשו קודם כל באתרים שמציעים את הזוגות הבודדים הללו. אצלנו באתר תוכלו למצוא לא מעט זוגות כאלה.

בוחרים צבעים שמתאימים לכל בגד

חשוב לבצע את הרכישה בצורה נכונה מראש ולבחור צבעים שמתאימים לכל בגד. למשל, בחירת נעלי נשים יכולה לכלול מגפי נשים או מגפון שחור. לצד סנדלים ונעלי עקב בצבעים סולידיים וכן כפכפי נשים נוחות בהתאמה מלאה לקיץ.

אם תתחילו לבחור נעלים רק לפי צבע הבגד שלכם – תצטרכו להחליף נעליים בכל פעם.

הדבר נכון, כמובן, רק למי שלא מבצעת התאמה מושלמת של הצבע לבגד. אם אתן רגילות לבצע את ההתאמות הללו, כמובן שכדאי למצוא את הנעליים הנוחות והמתאימות ביותר. כמו גם לרכוש יותר מצבע אחד שלהן.

עור ודמוי עור

בתקופה שבה מנסים לחסוך כדאי לבחור נעלי עור במחירים סבירים שלא מרוקנים את הארנק. אפשר גם לשלב בארון הנעליים זוגות שעשויות מחומרים דמויי עור. ניתן למצוא אותם אצלנו באתר עם החותמת הירוקה המתאימה המעידה על כך שמדובר במוצר שאינו מכיל חומרים מן החי. תוכלו לקרוא עוד על איך מבדילים בין נעלי עור לנעליים אחרות בבלוג שלנו. אפשר גם ליצור עמנו קשר ונוכל להסביר על ההבדל.

לסיכום, אם אתם מתלבטים איך אפשר לחסוך כסף בתקופה הזו, כדאי לקרוא את כל הטיפים מעלה וליישם אותם. אצלנו בחנות תוכלו למצוא מבחר עצום של נעליים המתאימות לכל עונה, במגוון רחב של עיצובים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי