* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

פתרונות אחסנה אפקטיביים

פתרונות אפקטיביים לאחסנה של חפצים שונים בבית

הבית מלא בכל טוב. חפצים, בגדים וצעצועים של הילדים שהצטברו בו לאורך השנים. אך, העומס הזה ממש לא נעים לעין. לכן, אתם מחפשים פתרונות אפקטיביים לאחסנה. במאמר זה תמצאו את כל הדרכים הנכונות למקם כל פריט בבית כפי שהכנו לכם כאן בבקתת העור.

הכי קל – ארון הבגדים

כאשר אנו חושבים על פתרונות אפקטיביים לאחסנה הדבר הראשון העולה בראשנו הוא כמובן ארון הבגדים. חשוב למצוא ארון שמעניק לכם את כל הפתרונות. מחד, מקום לתלות את הבגדים. מאידך, מספיק שטח לקיפול.
נוסף על כך, חשוב לזכור גם את הנעליים שלנו. לכל אחד יש כמות של נעליים שיש לאחסן, והדרך הכי טובה לעשות זאת היא להקצות ארונית מיוחדת רק לנעליים. ארון זה צריך להיות גבוה מספיק לפחות במדף אחד כדי לאחסן מגפיים עשויות עור שלא צריכות להיות מקופלות.

לצד כל אלה, יש לוודא כי יש לכם שידה ללבנים וגרביים, וכן מקום לאחסן גם כובעים או מטפחות.

פתרונות אפקטיביים לאחסנה –  חפצי הילדים

גם חדר הילדים שלכם עמוס. הוא כולל את הבגדים לילדים, ואפילו את הציוד המיוחד לתינוק שלכם. כאשר אתם מתכננים את החדר הזה כדי לזכור כי גם להם יש לא מעט סוגי פריטים.

בניגוד אליכם, יש להם גם שמיכות, חיתולים, צעצועים ועוד. לכן, הארון בחדר שלהם צריך לכלול הרבה יותר אפשרויות אחסון. כדאי גם להוסיף פתרונות מודולריים ואפילו סוגים שונים של קופסאות עשויות פלסטיק, קרטון או בד. כך, החדר יאורגן באופן המיטבי. אלה הם רק חלק ממגוון פתרונות אפקטיביים לאחסנה של פריטי ילדים.

מה עם הפריטים שאתם מאחסנים בין עונות?

שיקול נוסף שכדאי לקחת הוא תכנון של עונות השנה השונות. למשל, בחורף אתם משתמשים במגפיים שהן הרבה יותר גבוהות מהסנדלים הקלילים של הקיץ.
כמו כן, המעילים האופנתיים שהיו מאוחסנים לאורך העונות החמות יוצאים החוצה לעונה חורפית קצרה. אם אתם משלבים בין פתרונות אחסון לטוח ארוך של מספר חודשים, למדפים נגישים באופן יומיומי, יהיה לכם קל יותר.

צרו עמנו קשר לעוד פרטים על הנעלת חורף אופנתית

לכן, תכננו מראש הן בחדרים שלכם והן בחדרים של הילדים היכן יאוחסנו כל הפריטים.
בבתים ישנים ישנו "בוידעם". מקום אחסון שנמצא מעל התקרה במסדרונות, ואליו אפשר להגיע מהחדר. מומלץ לבדוק אם יש לכם פתרון כזה גם בנכס שלכם. כך, תוכלו להשתמש בו בחלוף העונה כדי לאחסן בגדים מהעונה שעברה.
לסיכום, אם מתכננים לארגן את הבית מחדש, כדאי לקרוא את כל הטיפים הקצרים שלנו ולפעול לפיהם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי