* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

תיק

התאמת תיק ללבוש – כיצד עושים זאת?

התאמת תיק ללבוש משמעותי ביותר כדי ליצור מראה מהוקצע, ומתוחכם. כזה שתוכנן היטב. אך, בחירת האביזר המתאים (כפריט משלים להופעה) היא אומנות בפני עצמה. לכן, על מנת לאפשר את ההופעה הבאמת מושלמת, יש לעשות את הבחירה המושכלת יותר!

כדי להבין איך לגשת לנושא בחירת התיק המושלם, צריך להבין את מהותו.
ראשית הוא אינו מהווה פריט לבוש, אלא אביזר (אקססורי). אך עם זאת, הוא נחשב לחלק בלתי נפרד מההופעה של הלובשת. לכן, כשניגשים לרכוש תיק, יש לתת את הדעת על האופן בו הוא ישפיע על המראה הכללי.
ישנן הרבה צורות ודרכי נשיאה של תיקים החל מכאלה שנישאים על הגב, עד לכאלו שמחזיקים על הכתף או על פרק כף היד. כמו כן, ישנם מגוון חומרי גלם, צבעים וצורות שמהם ניתן לבחור.

התאמת תיק ללבוש ב- 3 שלבים פשוטים

ראשית, כדאי להתחשב בסגנון הכללי המועדף עליך. מדובר על תהליך די כיפי שעוזר להבין בקווים כלליים את הנטייה האופנתית שלך.

לאחר מכן, יש להגדיר במילים את הסגנון הזה. תחום האופנה ניחן בטרמינולוגיה די נרחבת. לכל סגנון אישי, סביר להניח שיש הגדרה אופנתית כלשהי. לכן, תוכלי לחקור את הסגנון המועדף עלייך ולהבין את ההגדרה שלו במונחים מתוך עולם האופנה הבינלאומי.

שאילת שאלות

  • השלב הסופי מסתכם בבחירת האלמנטים והפרמטרים הפונקציונליים החשובים לך. אפשר להשתמש בשאלות הבאות.
  • האם את מעדיפה תיק נשיאה על הכתף, או כזה שנישא על הגב?
  • האם את מעדיפה צבעים ניטרליים, או צבעים יותר בולטים כמו צהוב, טורקיז, או אפילו אדום?
  • האם חשוב לך שיהיו אלמנטים בולטים של מתכת ומעט ברק?
  • האם את נועלת נעלי נשים שנראות בדיוק כמו אחד התיקים בבית מבחינה צבע וטקסטורה?
  • האם את מעדיפה הרבה תאי האחסון בחלק הפנימי וחילוק מוגדר שלהם?

ראוי להקדיש מחשבה לכל ההעדפות האישיות שלך!

טיפ חשוב:

פריט בצבע ניטרלי יהיה מתאים ליותר הופעות. עם זאת, פריט בצבע בוהק ובולט לעין, נותן אופי ייחודי להופעה הכללית. לכן, יש לשקול בחיוב את האפשרות של גיוון ספונטני ורכישה של יותר מפריט נשיאה אחד. ניתן גם לבחור תיקי עור אופנתיים לנשים או תיקים עשויים מחומרים אחרים.

הגישה הטבעית לבחירת האביזר המושלם

כמו שהזכרנו קודם לכן, מאוד חשוב לתת את הדעת על הנושא של הפונקציונליות. אך יחד עם זאת, צריך לאפשר גישה יותר זורמת וטבעית לבחירת פריט אופנתי. צריך לזכור שהטעם האישי מספק לנו חוויה ייחודית. לכל אישה יש את הסגנון המועדף עליה. לא מדובר על משהו מתוכנן, אלא על נטייה אסתטית. לכן, הנטייה הנ"ל, תבוא לידי ביטוי בבחירת התיק, ממש כמו בבחירת שמלת ערב, או אפילו טי שירט.

יש לאפשר את הגישה היותר טבעית לבחירת האביזרים, ממש כמו בבחירת פריטי לבוש אחרים.

כיצד לבחור את הגודל?

לסיכום נציין כי קיימת חשיבות רבה לגודל גם מבחינת נוחות וגם מבחינה פונקציונלית . לכן, צריך לזכור שמדובר על אביזר שמסייע לשאת את כל החפצים שלכן. לכן, צריך לתת את הדעת על הגודל ועל יכולת האחסון שלו.
לאחסון עצמים דוגמת: מוצרי איפור, בישום, או ארנק וטלפון, תיק קטן יכול להספיק בהחלט. לעומת זאת, בעידן הנוכחי הצורך ביכולת אחסון גדולה יותר, די נפוץ. במידה ויש צורך להתנייד עם הלפטופ, עם בגדים להחלפה (לאחר אימון במכון כושר למשל), או עם עצמים גדולים אחרים, יש לשקול פריט נשיאה עם שטח אחסון גדול יותר. חשוב גם לזכור שלפעמים אתן צריכות עמכם יותר פריטים ולפעמים רק ליפסטיק, ארנק וטלפון.

בנוסף, במצבים בהם מאחסנים הרבה עצמים בתיק, הדבר משפיע על משקל הנשיאה. לכן כדאי לשקול בחיוב פריט הנישא על הגב ולא על הכתף. כך, הנשיאה של אותם חפצים תהיה יותר קלה ונוחה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי