* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מדידת נעליים בקניה מקוונת

רבים מתלבטים האם לרכוש את הנעל האהובה עליהם בתמונה ברשת. שכן, הם אינם יכולים למדוד את הנעל הזו או מגפון לנשים זה עד שתגיע אליהם. למרבה המזל, אצלנו בחנות בקתת העור מצאנו את הדרך המושלמת לרכישה וכן מדידת נעליים בעת תהליך הקניה. גם כאשר עושים זאת מרחוק. קראו על כך בפוסט זה.

איך מודדים נעליים שקונים באינטרנט?

כאשר קונים נעליים באינטרנט כמובן אי אפשר למדוד אותם בחנות. אך, אם קונים בחנות ששייכת לרשת, ניתן למדוד את הנעליים ואז להזמינם גם ברשת. תוכלו למדוד פעם אחת את הנעל ולאחר מכן להזמין ברשת עוד צבעים שונים.

לא מעט לקוחות שלנו מזמינים שוב ושוב מידות שונות, גוונים דומים, נעלי נוחות דומות או גרסאות שונות של אותה הנעל. הם כבר מכירים את המותג שלנו ויתרונותיו.

איך מוצאים את המידה הנכונה? מודדים

אנשים לא מודעים לצורך למדוד את הנעליים שלהם בעת קנייה באינטרנט. חשוב לדעת נכון את מידת הנעל שלכם.

אם אתם הולך לקנות נעליים, תמיד כדאי לדעת את המידה שלכם. המציאות היא שאנשים לא ממש יודעים את מידת הנעל שלהם ולעתים קרובות יש להם מידות שונות לסוגים שונים של נעליים כמו ריצה או אירובי, אז קחו זמן לפני שאתם מזמינים זוג חדש.

כדי למצוא את המידה הנכונה של הרגל לא חייבים רק להזמין את אותה מידה שהייתה לכם בנעל הישנה. משום שכל חברה משנה קצת את מפת המידות שלה. לכן, ברשת תוכלו למצוא את המידות הנכונות ולבסס זאת כדי להזמין נעליים לנשים, נעלי ספורט או נעלי עקב שונות.

לפני הזמנת סניקרס לנשים או כל נעל אחרת, הדרך הטובה ביותר למדוד את מידת הנעל שלכם היא למדוד את אורך כף הרגל. אתם יכולים לעשות זאת על ידי הנחת פיסת נייר על הקרקע ועמידה עליה עם רגל אחת. סמנו את קצה הבוהן הארוכה ביותר שלך והשתמשו בסרגל או סרט מדידה כדי לגלות כמה סנטימטרים. אם מזמינים מחו"ל יתכן ותצטרכו להתאים למידה האמריקאית.
כפכפי נשים, דרך אגב, יהיה יותר קל להתאים משום שאין להם מידה קבועה.

המרת המידות – אם אתם מסוקרנים אתם יכולים לקרוא פסוט שלנו בנושא המרת המידות ולמה הן שונות ממדינה למדינה.

קנייה מקוונת – זולה יותר

אם תחשבו על כך לקניה מקוונת יש לא מעט יתרונות. בראש ובראשונה המחיר נוח יותר.

קניות מקוונות של נעליים הופכות לנורמה עבור מיליוני משתמשים. אבל איך החוויה בהשוואה לחוויה בחנות?

יש אנשים שחושבים שקניית נעליים באינטרנט צריכה להיות יקרה יותר מכיוון שיש דמי משלוח שונים ואין דרך לנסות אותן לפני הקנייה. עם זאת, עם התפתחויות חדשות בטכנולוגיה, זה לאט לאט משתנה.
ישנם יתרונות רבים בקניית נעליים באינטרנט. הקונים יכולים לקחת את הזמן ולמצוא את ההתאמה המושלמת מבלי לעזוב את ביתם. הם יכולים גם לעשות קניות בערב או בכל זמן אחר שאין להם גישה לחנויות לבנים וטיט הדורשות ביקור פיזי. ועם הכוח של הנייד, קונים יכולים להשוות מחירים ולמצוא הנחות בטלפון שלהם.

לסיכום, מדידת נעליים שקונים באינטרנט יכולה להיות פשוטה מאוד. אם אתם מודדים את הרגל שלכם וכן יודעים את המידה שאתם בדרך כלל מזמינים. בכל מקרה אם רכשתם ברשת והמידה לא נכונה, תמיד עדיף לבחור חנות ישראלית. מדוע? משום שאתם יכולים להחליף את הנעל באופן מיידי ולא צריכים לחכות עד שתגיע המידה המתאימה מחו"ל. המשלוחים מעבר לים הם יקרים יותר בהשוואה למחירי המשלוח בארץ. אתם מוזמנים להציץ בקטלוג המקוון שלנו ולמצוא את הנעל המתאימה לכם יותר מכל.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי