* ייצור ישראלי - כשאיכות ויופי נפגשים.. * תשלום בBit ואשראי מאובטח * משלוח חינם עד אלייך ברכישה ב199 ₪ * עד 50% הנחה על כל החורף * החלפה / החזרה שליח עד אלייך

שירות לקוחות:
073-374-2220

מדרסים לנשים

מדרסים אולי נשמעים כמו אחד מהמוצרים האלו ששמורים לעבר, אבל האמת היא שלא מעט נשים וגברים זקוקים להם גם ב-2023. במיוחד בעידן של היום, בו עולם ההנעלה לא מפסיק להמציא את עצמו מחדש, המדרסים יכולים לסייע לאנשים רבים לשפר את בריאות כף הרגל שלהם, במיוחד כשזה מגיע למדרסים לנשים. אם אתן רוצות ללמוד קצת יותר על ההמצאה החשובה הזו ולהבין איך היא יכולה להשפיע על רכישות ההנעלה הבאות שלכן, כדאי שתמשיכו לקרוא.

מה זה מדרסים לנשים?

רגע לפני שאנחנו צוללים למים העמוקים, בואו נעשה קודם כל סדר ונסביר מה הם בכלל מדרסים. אז מדרסים הם בעצם איזשהו כלי אורטופדי שמאפשר לאנשים לתקן את ההליכה והיציבה שלהם. הכלי הזה מיועד לאנשים בעלי איזושהי חריגה בכפות הרגליים או היציבה, החל מאנשים שסובלים מפלטפוס ועד לאנשים שההליכה שלהם נפגעה בעקבות תאונה כלשהי שהם עברו.

אולי יעניין אותך גם מגפונים לנשים

איך מתאימים מדרסים לנשים?

את המדרסים לנשים יש להתאים לכל אישה בנפרד ובהתאם למאפייני הרגליים שלה. משום שהמדרסים אמורים לשרת אותה לאורך זמן ולהתאים לכל סוגי הנעליים שהיא נועלת ותנעל בעתיד, הם חייבים להתאים לכף הרגל שלה באופן מושלם. לכך, נשים רבות בוחרות להתאים את המדרסים שלהן אצל רופאים אורטופדיים המתמחים בכך, על אף שיש לא מעט חברות ועסקים המציעים גם הם את השירות החשוב הזה.

בהתאמת המדרסים יש לקחת בחשבון גם נתונים אחרים של האישה כמו הגובה והמשקל שלה, כמה ספורט היא עושה וכדומה.

בואי לגלות איך לנקות נעלי זמש

האם מדרסים משפיעים על הדרך שבה קונים נעליים?

בוודאי שכן. לא כל נעל יכולה להכיל בתוכה מדרסים, כך שאנשים שזקוקים להם באופן קבוע לא יוכלו לנעול אותם. פעמים רבות, נעליים צרות יחסית או בעלות זוויות ייחודית לא יהיו כאלו שמתאימות לנשים המשתמשות במדרסים. בשל כך, המשתמשות במדרסים צריכות לבדוק כל נעל שהן מתעניינות בה בדקדקנות רבה, לבחון את המאפיינים שלה לעומק ולראות האם היא יכולה להתאים גם להן ולגרום להן להרגיש בנוח בכל צעד שהן עושות בה.

אחרי שתמצאו את המדרסים המתאימים לכם, תוכלו להגיע לשלב המהנה באמת: רכישת הנעליים שלכן. במיוחד בחיים עם מדרסים, חשוב להשקיע בנעליים איכותיות שמתאימות לרגליים שלכן ויוכלו לשרת אתכן לאורך זמן. אצלנו ב״בקתת העור״ תוכלו למצוא מגוון רחב של נעלי עור לנשים, מכל הסוגים והמינים, שיקלעו גם לטעם שלכן. במידה ויש לכן עוד שאלות בנושא, נשמח לענות עליהן בטלפון: 073-3742220.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

טיפים

עקבו אחרי